10 فروشگاه اینترنتی برتر که باید آنها را بشناسید + ویدئو

10 فروشگاه اینترنتی برتر که باید آنها را بشناسید + ویدئو

 

فروشگاه اینترنتی

فروشگاه اینترنتی های برتر ایران را در این مقاله بشناسید و به درستی تصمیم به انتخاب آنها نمایید.

با درودی داغ و پر انرژی ،  امروز خدمت شما کاربران و همراهان عزیز وب سایت سنترال فایل هستیم ،
تا 10 تا از بهترین فروشگاه اینترنتی ایران را به ترتیب به شما عزیزان معرفی کنیم.

اما قبل از اینکه به 10 سایت برتر بپردازیم باید یکسری پیش مقدمه جهت آشنایی هر چه بیشتر شما را بگوییم.

فروشگاه اینترنتی چیست و چه کار می‌کند؟

سایت‌هایی که در بستر اینترنت ایجاد شده‌اند و صاحبان کسب و کارها محصولات خودشان را در فروشگاه‌های
اینترنتی به تصویر می‌کشانند تا فرد نیازمند به آن محصول آن را مشاهده کند و جهت تأمین نیاز خود و راحتی
بهتر و بیشتر کار محصول را به صورت اینترنتی خریداری می‌کند و بعد از چند روز محصول رو می‌تواند درب منزل
خود تحویل بگیرد.

اما فروش اینترنتی تنها برای فروش محصولات فیزیکی نیست شما می‌توانید محصولات دیجیتال را هم بخرید
و هم بفروشید و کسب درآمد کنید مانند سنترال فایل که یک سایت برای کسب درآمد و همکاری در فروش فایل نیز می‌باشد.

 

خرید اینترنتی چیست؟

نوعی خرید است که از طریق فروشگاه‌های اینترنتی انجام می‌شود.

و طریقه پرداخت پرداخت وجه برای مارکت های آنلاین به وسیله درگاه پرداخت ها میباشد.

امیدواریم که این مطالب مورد توجه و رضایت شما قرار بگیرد.

 

10 سایت برتر اشتراک ویدئو آنلاین که باید آنها را بشناسید

10-خانومی

خانومی

فروشگاه اینترنتی خا نومی یک مارکت فروش اجناس آرایشی و زیبایی می‌باشد که طرفداران بیشتر آن قطعاً
خانم‌ها هستند!
این فروشگاه با هدف این که برترین و بهترین فروشگاه لوازم آرایشی بهداشتی شود بنا شده است.

تقریباً با پرس و جو از کاربران و خریداران این فروشگاه مطلع شدیم خدمات پس از فروش مناسبی ندارند البته
ناگفته نماند که سایت خا نومی جزء تاپ سایت این بخش نبود و بنا به دلایلی در تاپ تن این بخش قرار گرفت
و این سایت جزء سایت‌های آینده روشن بود که در انتهای پست می‌توانید چند سایتی که آینده روشن در زمینه
فعالیت خود دارند را مشاهده کنید پس مزایا و معایب این سایت را ادامه را مطالعه کنید.

مزایا:

  • نقد محصولات
  • دسته بندی محصولات با توجه به نیاز خریداران
  • تخفیف دهی مناسب در هفته
  • استفاده از شبکه‌های مجازی
  • فعالیت اختصاصی
  • سیستم اس ام اس مارکتینگ

معایب:

  • طراحی کاربر ناپسند سایت (کاربر به محض ورود به سایت دچار سردرگمی می‌شود).
  • محدود بودن در زمان تخفیف ها محصولات
  • سرعت کم سایت
  • زنگ بندی نا مناسب سایت
  • ضعیف بودن سرورهای سایت و بالا نیامدن صفحه
  • عدم تمایل تحویل کالا در داخل ساختمان

 

 

9-مو تن رو

مو تن رو

مو تن رو یک فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی هست که توسط یک تیم قوی و مناسب در حال فعالیت می‌باشد.
اما یک چیز عجیبی که توجه بنده را به بخشی از سایت جلب کرد اینکه کاربران آقا هم محصولات
آرایشی خانم هارو نقد و برسی کرده‌اند.

اما توضیحاتی زیادی از این سایت به‌دست نتوانستیم بیاوریم فکر می‌کنم نقدها به صورت مخفی و یواشکی
انجام می‌شود چون امکان اینکه یک سایت همه کاربران را راضی نگه دارد تقریباً شبیه به یک خواب می‌ماند و اما ….

مزایا :

  • امکان چند فروشندگی در سایت
  • تخفیف روزانه
  • ارسال مطلب توسط کاربر
  • ظاهری مناسب و کاربر پسند
  • فروشگاه تخصصی
  • پشتیبانی آنلاین به صورت چت باکس
  • سیستم میل مارکتینگ

معایب:

  • منوهای خشک
  • پاسخگویی ضعیف
  • نا وارد بودن فروشندگان برای ارسال پست با توضیحات مناسب
  • هدر خشک سایت
  • فوتر نامناسب و توضیحات بسیار طولانی
  • عدم تمایل تحویل کالا در داخل ساختمان

 

8-کیمیا آنلاین

کیمیا آنلاین

فروشگاه اینترنتی کیمیا آنلاین یک سایت تخصصی در زمینه فروش لوازم و قطعات برقی برای کامپیوتر، موبایل، تب لت و…
هست.

فروشگاه اینترنتی کیمیا آنلاین با ارائه سخت افزارهای کامپیوتر و محصولات دیجیتال فعالیت خود را ادامه
می‌دهد، وب سایت کیمیا آنلاین طراحی جذاب و سبکی دارد و خیلی سریع می‌توانید یک کالا را در این وب
سایت سفارش دهید.

 

مزایا :

  • بخش تیکت پشتیبانی
  • پیشنهاد خرید لوازم جانبی و مورد نیاز به هنگام اضافه کردن به سبد خرید

 معایب :

  • عدم تمایل تحویل کالا در داخل ساختمان

 

 

7-اکالا

اکالا

سوپرمارکت اکالا یا فروشگاه‌های زنجیره‌ای اکالا که به منظور رفع نیاز هر چه بهتر و دقیق‌تر مردم وب سایت اینترنتی خود را راه اندازی و مشغول خدمات دهی به مردم می‌باشد.

فروشگاه زنجیره‌ای اکالا با ارائه کالاهایی با کیفیت بالا و همچنین قیمتی کاملاً مناسب و رقابتی در سال 1396 شروع به فعالیت نمود.

مزایا:

  • رابط گرافیکی و کاربرپسند
  • انتخاب و استفاده صحیح از رنگ‌های گرادیانی (شعاعی)
  • منو خوب و کم حجم
  • وبلاگ سایت
  • سیستم اس ام اس مارکتینگ

معایب:

  • ارسال رایگان کالا بیش آر 100 هزار تومان
  • خالی بودن منوهای زیرین سایت
  • بنرهای نامناسب تخفیف
  • ساده بودن صفحه ایندکس (اصلی) سایت
  • عدم تمایل تحویل کالا در داخل ساختمان

 

 

6-زنبیل

زنبیل

زنبیل یک مارکت آنلاین است و همان‌طور که در سایت پیداست تمام لوازم از جمله
برقی، بهداشتی، آرایشی، پزشکی، کودک و… در آن به فروش گذاشته می‌شود.

با کمی اسکرول در سایت می‌توانید دسته بندی محصول مورد نظر خود همراه با عکس را مشاهده کنید
البته این کار جالبی بود که دیگر فروشگاه‌ها به آن نپرداخته‌اند.

مزایا:

  • راهنمایی برای خرید محصولات
  • ارسال فوری محصول
  • منو نسبتاً کامل و دقیق
  • مطالب مرتبط وبلاگ با محصولات در فوتر صفحه کالا

معایب:

  • گرافیک نامناسب
  • هدر بی شکل
  • منو خشک
  • صفحه ایندکس بدون محتوا
  • فونت‌های بی کیفیت
  • اندازه بسیار کوچک فونت‌ها
  • برسی نامناسب محصول
  • پیشنهاد دادن محصولات محصولات مشابه در جایگاه نامناسب
  • عدم تمایل تحویل کالا در داخل ساختمان

 

 

 

5-دیجی استایل

دیجی استایل

دیجی استایل که از سایت‌های زیرمجموعه دیجی کالا محسوب می‌شود که به یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی
های مد و پوشاک در ایران تبدیل شده است. عموماً در دیجی استایل محصولات از برندهای معروف و اصلی
قرار داده می‌شود. دیجی استایل در حوزه آرایشی و بهداشتی نیز وارد شده است.

 

همچنین در دیجی استایل بخشی به نام برندهای ایرانی قرار داده شده است که در آن فقط امکان خرید
کالاهای ایرانی وجود دارد.

 

گستره محصولات دیجی استایل تا انتهای سال 97 شامل لباس مردانه، زنانه و بچگانه، انواع کیف‌های
مردانه و زنانه، انواع کفش‌های ورزشی و رسمی، عینک، ساعت، دستبند، دستکش، کلاه، زیورآلات
از برندهای متنوعی می‌باشد.

 

مزایا:

  • ظاهری متفاوت با سایر سایت‌های رقیب
  • وجود سه دسته بندی اصلی در صفحه اصلی
  • فروشگاه تخصصی
  • وجود جنس‌های ایرانی
  • لوگو مناسب و هماهنگ با سبک
  • نرم افزار مناسب گوشی هوشمند (IOS_Android)
  • 7 روز گارانتی کالاهای خریداری شده
  • مهلت تست واقعی جهت پرو لباس
  • ارائه کلیه کالاها در یک سبد
  • ایمیل مارکتینگ

معایب:

  • قیمت زیاد نسب به ارزش محصول
  • ظاهری خام و فلت
  • رنگ بندی کم و یکنواخت
  • عدم پیگیری مجدد پس از لغو سفارش
  • نداشتن سیستم تخفیف هنگام خرید
  • عدم ارائه خدمات خاص به مشتریان ویژه که خریدهای زیادی دارند
  • عدم تمایل تحویل کالا در داخل ساختمان

 

10 درگاه پرداخت واسط اینترنتی که باید آنها را بشناسید

4-ایسام

ایسام

شرکت توسعه فناوری اطلاعات سیستم‌های تجارت ویرا سام با مسئولیت محدود به شماره ثبت 339393 در تاریخ 08/10/1387 با نام تجاری ایسام نزد مرجع ثبت شرکت‌ها به ثبت رسیده است.

فروشگاه ایسام تقریباً یک سایت همه چیز فروشی تو مایه‌های ebay هست اما بخشی از فروشندگان
آن را کودکانی که قصد کسب درآمد از فروش فایل‌های تو سیستم هایشان هست را تشکیل داده.

اما در کل فروشگاه اینترنتی ایسام یک فروشگاه عالی برای فروش اجناس شما می‌باشد.

 

مزایا:

  • پشتیبانی تلفنی و پیامکی
  • ایجاد تخفیف‌های روزانه
  • ایجاد مزایده محصولات سایت
  • ظاهری مناسب و کاربر پسند
  • دسترسی ساده و راحت

معایب:

  • نقص قانون کپی رایت برای برخی از فروشندگان
  • شلوغ بودن صفحه محصول
  • نداشتن سیستم تیکتینگ برای ثبت گزارش

 

3-مدیسه

مدیسه

مدیسه مجموعه‌ای از محصولات برتر بهترین برندهای بین‌المللی و ملی ایران انتخاب و گردآوری شده تا شما
با صرف کمترین زمان و انرژی آنها را ببینید.

مدیسه یک فروشگاه فعال در زمینه پوشاک و لباس.

 

مزایا :

  • رابط کاربری عالی
  • پشتیبانی آنلاین از طریق چت باکس
  • فروشگاه نسبتا تخصصی
  • سرعت بالای سایت
  • سیستم میل مارکتینگ
  • تضمین قیمت کالا
  • سیستم هوشمند تحلیل سلایق

 معایب :

  • واکنش گرا نبودن منو سایت
  • یکنواخت بودن فوتر سایت
  • انعطاف ناپذیر بودن سایت
  • نقد و برسی ضعیف محصولات
  • جای گذاری نامناسب برای محصولات مشابه
  • عدم نمایش جمع کل سفارش در سبد خرید سریع
  • استفاده از سیستم lazy load در آرشیو محصولات
  • عضویت پیچیده در هنگام خرید

 

 

 

2-ایمالز

ایمالز

ایمالز یک جستجو گر کالا و فروشگاه اینترنتی است که خریداران را به فروشندگان متصل می‌کند و فرایند خرید
را تسهیل می‌نماید و با به وجود آوردن یک فضای رقابتی باعث تعدیل قیمت‌ها می‌شود در نتیجه خریدار کالاها
را با قیمت ارزان‌تر خریداری کرده و همچنین تمام انتخاب‌های خود را در یک نقطه مجتمع مشاهده می
کند و این امر منجر به انتخاب بهتر و آگاهی از قیمت واقعی اجناس می‌شود.

 

مزایا:

  • طراحی و گرافیک عالی و کاربر پسند
  • امکان جستجوی صوتی محصول
  • تخفیف‌های روزانه
  • تبلیغات داخلی
  • پاسخگویی مناسب

معایب:

  • منوهای بسیار زیاد با فاصله بسیار کم
  • لوگو نامناسب
  • وجود دکمه تکراری مشاهده فروشندگان
  • عدم درج توضیحات
  • نقد و برسی نکردن کالا

 

 

 

1-دیجی کالا

 

دیجی کالا

دیجی کالا یک فروشگاه اینترنتی برتر در ایران است. دیجی کالا بزرگ‌ترین مارکت در ایران است و روزانه بیش
از ۲ میلیون بازدیدکننده دارد و ۷۰ درصد سهم بازار فروش آنلاین در ایران را از آن خود کرده است. دیجی
کالا اکنون رتبه سوم الکسا در ایران بعد از گوگل و آپارات را در اختیار دارد.

برادران حمید و سعید محمدی از سال ۸۳ تصمیم به راه‌اندازی آن داشته‌اند تا اینکه در سال ۱۳۸۵ موفق
به بنیان‌گذاری آن شدند. پرسنل اولیه آن ۵ نفر بودند که تا اسفند ۱۳۹۲ به ۲۰۰ نفر افزایش پیدا کرد و طبق
گفته مدیران تا پایان سال ۹۳ به ۷۰۰ نفر و در شهریور ۱۳۹۷ به حدود ۲۲۰۰ نفر رسیده است.

مزایا:

  • رابط گرافیکی عالی و طراحی کاربر پسند
  • نقد برسی دقیق محصولات
  • مجله خبری
  • امکان انتخاب زمان تحویل
  • چند فروشندگی سایت
  • همکاری در فروش سایت
  • پشتیبانی نسبتاً خوب
  • تخفیف‌های روزانه
  • بازاریابی پیامکی به اندازه
  • بسته بندی مناسب محصولات
  • اپلیکیشن پیشرفته فروشگاه

معایب:

  • پشتیبانی ضعیف فروشندگان سایت
  • عودت وجه با زمان نسبتاً طولانی
  • نا وارد بودن برخی مسئولین تحویل کالا
  • محتواهای غیر قابل اعتماد
  • دسته‌بندی‌های زیاد و طولانی
  • قیمت‌ها همیشه رقابتی نیست
  • عدم ارائه خدمات خاص به مشتریانی که خریدهای زیادی دارند
  • عدم تمایل تحویل کالا در داخل ساختمان

فروشگاه هایی که آینده روشنی دارند :

1-شیکسون

2-اسنپ مارکت

3- 5040

ویدئو این قسمت :

 

با تشکر از همه دوستان و همراهانی که ما را یاری میکنند.

برو بالا