بازاریابی تلفنی چیست و چگونه یک شروع شگفت انگیز داشته باشیم

صفحه اصلی » بازاریابی » بازاریابی تلفنی چیست و چگونه یک شروع شگفت انگیز داشته باشیم

بازاریابی تلفنی چیست و چگونه یک شروع شگفت انگیز داشته باشیم

بازاریابی تلفنی

بازاریابی تلفنی (گاهی اوقات به عنوان درون فروش، یا فروش تلفنی در انگلستان و ایرلند شناخته می شود)
یک روش بازاریابی مستقیم است که در آن یک فروشنده به مشتریان احتمالی برای خرید محصولات
یا خدمات، از طریق تلفن یا از طریق چهره به چهره یا قرار ملاقات های کنفرانس وب در طول تماس برنامه ریزی شده است.

بازاریابی تلفنی همچنین می تواند موقعیت های ضبط شده برنامه ریزی شده را که از طریق شماره گیری
خودکار بر روی تلفن پخش می شود، شامل شود.

بازاریابی تلفنی به عنوان مشتریان بالقوه ارتباطی، واجد شرایط بودن و آشنایی با استفاده از دستگاه
های مخابراتی مانند تلفن، فکس و اینترنت تعریف شده است. این شامل بازاریابی مستقیم ایمیل نمی شود.

بازاریابی مستقیم چیست ، چگونه و به چه صورت انجام میشود

مهارت فروش در بازاریابی فردی

برای افراد فروش، مهارت شما برای معرفی خوب در ابتدای بازاریابی تلفنی بسیار حیاتی است.
این تصمیم می گیرد که آیا شما توجه مشتریان بالقوه خود را جلب می کنید و گفتگو شما هماهنگ می شود.
بنابراین، چگونگی معرفی مقدماتی در هنگام بازاریابی تلفن نقش کلیدی در موفقیت شما ایفا می کند.

بسیاری از فروشندگان می گویند: “سلام، این جون از centralfile است. ممکن است برای یک دقیقه شما را ناراحت کنم؟

“این مقدمه به نظر می رسد مانند یک مودب و منطقی است. اما اگر شما از جنبه گیرنده های تلفن آن را در نظر بگیرید،
متوجه خواهید شد که مشکلاتی وجود دارد. این گیرنده ها را احتیاط می کند و حتی دوست ندارند.

مطلب مرتبط
بازاریابی شبکه‌ ای یا نتورک مارکتینگ چیست؟ و اهمیت آن در کسب و کار

آنها تمایل به فکر کردن دارند که چرا یک یا دو دقیقه غریبه می دهند، چه اتفاقی افتاد اگر آنها تقلب کنند؟
بنابراین کلید مهم این است که هرگز نباید مشتریان خود را به اشتباه یا سوء ظن افزایش دهید.
علامت باز شما تصمیم می گیرد که آیا شما موفق خواهد شد یا نه.

در حقیقت زمانی که شما برای اولین بار به مشتری خود میگویید، باید خودتان و همچنین شرکت
خود را در عرض 15 ثانیه معرفی کنید. حرف نزنید یا معلوم نیست سعی کنید علاقه خود را به ادامه
موضوع انجام دهید. چگونه می توان مشتری را متوقف کرد تا به شما گوش کند؟
شما باید آنها را در مورد سه مورد زیر روشن کنید:

1، چه کسی هستید و کدام شرکت برای شما کار می کند؛
2 هدف از تماس تلفن شما؛
3، چه سود مشتریان می توانند از محصولات یا خدمات خود دریافت کنند.

چند نمونه بازاریابی تلفنی برای شما

بازاریابی تلفنی

. سلام، من مهدی هستم از centralfile است. آیا می توانم با مدیر خود صحبت کنم؟ ما یک شرکت ترجمه و محلی سازی هستیم و تعجب می کنیم که آیا شما در این سرویس علاقه مند هستید.

2. سلام، من مهدی هستم از centralfile است. آیا می توانم با مدیر خود صحبت کنم؟ من خواستار خواهم پرسید که آیا شما وبسایت خود دارید یا در گذشته توسعه یا ارتقاء وب سایت را انجام می دهید؟

در هنگام شروع یک تماس تلفنی، برخی از نکاتی که می توانید از مزایای آن برای جذب علاقه مشتری استفاده کنید وجود دارد.

مطلب مرتبط
بازاریابی بومی چیست و چگونه میتوان از آن کسب درآمد کرد

1. در مورد موضوعاتی که در حال حاضر در مورد آن بیشتر مورد توجه است صحبت کنید. “من فقط از همکارانم شنیدم که شما با خرابی رایانه خود آشنا هستید …”؛ “من می دانم که پول زیادی را برای تماس های طولانی مدت صرف کرده اید. خوشبختانه، یک راه برای کاهش هزینه تلفن شما تا 50٪ است؛ آیا می خواهی یکبار تلاش کنی؟”

2. تعریف کنید “آنها می گویند شما یک متخصص در این پرونده …”

3. درباره رقبا صحبت کن. “ما فقط با بانک چین همکاری کردیم، و آنها فکر کردند …”

4. بخش سوم را با او آشنا کنید. “دوست تو آقای سو شما را به من معرفی کرد …”

5. تنها یکی را برجسته کنید. “از آنجا که این تنها در ماه اکتبر برای تلفن همراه چین است، من می خواهم به شما بگویم که …”

6. درباره گزارش اخیری که درباره مشتری خواندید صحبت کنید. “من خواستار آن هستم زیرا فقط یک آگهی کامل در مورد شرکت شما در وب سایت دیدم که مرا تشویق کرد …”

چند نمونه بازاریابی تلفنی

بازاریابی تلفنی

7. آنها را احساس نگرانی و اضطراب می کنند. “به تازگی برخی از مشتریان گفته اند که بسیاری از تماس های دروازه دریافت کرده اند …”

8. در مورد تجربه دیگران صحبت کنید. “همه آنها بر این باورند که بازاریابی تلفن به تدریج در چین توسعه خواهد یافت …”

9. نامه ای را که به او فرستاده اید ذکر کنید. “دو روز پیش من فقط یک نامه مهم در مورد شما فرستادم …”

10. درباره بهترین فروشنده صحبت کنید. از آنجا که این سرویس E-learning را در ماه گذشته راه اندازی کردیم، بیش از 8000 کاربر برای خدمات ما درخواست کرده اند. ”

مطلب مرتبط
بازاریابی مستقیم چیست ، چگونه و به چه صورت انجام میشود

11. از آمارهای خاص استفاده کنید. “این به میزان قابل توجهی هزینه تلفن شما را 50٪ کاهش می دهد”

در کل، مقدمه ای در بازاریابی تلفنی کلید موفقیت ارتقاء است. راه شما برای معرفی، لحن شما، صداقت شما، خلق شما و بسیاری از جنبه های دیگر اثر مهمی برای فضای گفتگو خوب دارد.

در اینجا چند نکته وجود دارد که من به صورت زیر خلاصه می کنم:

1. جذب علاقه مشتری

2. خجالت نکش معرفی خود و شرکت خود را با شجاعت

3. همیشه از مشتریان خود در مورد محصولات و خدمات خود اطمینان ندارید. شما باید افکار خود را هدایت کنید و به آنها کمک کنید تا تصمیم بگیرند.

4. در هنگام رسیدگی به رد درخواست مشتری ناراحت نشوید و یا نادیده بگیرید.

5. کمی بلندتر زمانی که در تلفن است؛ سعی کنید یک فضای دوستانه ایجاد کنید.

6. روشن و مختصر باشد؛ مشتری را خسته نکنید.

7. با سرعت مناسب صحبت کنید این نشان می دهد که سرعت شما با مشتری مشابه است.

8. صادقانه و صادق باش.

9. پرشور و مثبت باشید.

مهم نیست که چه روشی را انتخاب میکنید که مقدمه را معرفی کنید، در بالا بسیار مهم است. نگرش
های فعال می تواند مشتریان را تحت تاثیر قرار دهد. مراقب باشید تا خلاق باشیم، و سپس شما می
توانید مقدمه کامل را انجام دهید!

 

منبع : wikipedia , ccjk

برنامه نویس و طراح وب. سه سال که در زمینه وردپرس فعالیت میکنم. دیجیتال مارکتینگ رو مثل یک گیم دوست دارم. عاشق و علاقه مند به مبحث تست نفوذ. در حال رشد و توسعه در زمینه های فوق.

دوست داری نظر بدی؟

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برو بالا