بازاریابی پیامکی چیست و چگونه میتوان کسب درآمد را توسعه داد

صفحه اصلی » بازاریابی » بازاریابی پیامکی چیست و چگونه میتوان کسب درآمد را توسعه داد

بازاریابی پیامکی چیست و چگونه میتوان کسب درآمد را توسعه داد

بازاریابی پیامکی چیست و چگونه میتوان کسب درآمد را توسعه داد

بازاریابی پیامکی چیست و چگونه میتوان کسب درآمد را توسعه داد

پیامک یا اس‌ام‌اس به معنی سرویس پیام کوتاه سرویسی برای تبادل پیام‌های متنی از طریق تلفن‌های همراه
(و برخی وسیله‌های همراه دیگر مانند رایانهٔ جیبی) و گاه برای رایانه‌های شخصی) است.

بازاریابی انگیزشی چیست و 7 جمله انگیزشی قدرتمند بازاریابی

تاریخچه بازاریابی پیامکی

پیام کوتاه یکی از فعالیت‌های پرسود برای شرکت‌های مخابراتی محسوب می‌شود و پیش‌بینی
می‌شود تا سال ۲۰۱۲ درآمد حاصل از این خدمات به ۶۷ میلیارد دلار در سال برسد.

این فناوری در سال ۱۹۹۲ در گروه «سما تلکام» شرکت مخابراتی وُدافون در انگلستان اختراع شد.

نیل پاپ‌ورت، یکی از مهندسان این شرکت، که در ساخت این فناوری مشارکت داشت،
در ۳ دسامبر ۱۹۹۲ اولین پیام کوتاه را فرستاد. در آن زمان تلفن‌های همراه صفحه‌کلید نداشتند
و برای نوشتن پیام کوتاه از رایانه استفاده شد.

این سیستم در واقع به‌عنوان یک پیجر اداری برای گزارش رفت‌وآمد مدیران شرکت‌ها به منشی
و دبیرخانه طراحی شده بود، اما به مرور زمان استفاده از آن گسترش یافت، به‌طوری‌که تا بیست
سال بعد نقشی محوری در نحوهٔ برقراری ارتباط میان انسان‌ها پیدا کرد. در سال ۲۰۱۱ حدود ۱۵۰
میلیارد پیام کوتاه فقط در بریتانیا ارسال شد.

پیامک از سال ۱۳۸۱ وارد ایران شد و تا پنج سال بعد فقط از نام اختصاری انگلیسیِ «اس‌ام‌اس»
برای آن استفاده می‌شد. در سال ۱۳۸۶، فرهنگستان زبان و ادب فارسی، واژه‌های «پیامک» و
«پیام کوتاه» را به‌عنوان برابرهای فارسی این واژه تصویب کرد.

 

بازاریابی پیامکی چیست؟

بازاریابی پیامکی

بازاریابی پیامکی

بازاریابی SMS یک کانال بازاریابی است، بسیار شبیه بازاریابی ایمیل است که به کسب
و کار اجازه می دهد تا مشتریان را از طریق پیام های بازاریابی از طریق SMS یا پیام های متداول
شناخته شده پیام ارسال کنند.

مطلب مرتبط
بازاریابی مستقیم چیست ، چگونه و به چه صورت انجام میشود

این پیام های بازاریابی می تواند از پیام های تبلیغاتی، راه اندازی محصولات، خطوط جدید، فروش،
پیشنهادات و موارد دیگر متفاوت باشد.

در دنیای کسب و کار مدرن، راه های زیادی برای بازاریابی و تبلیغ کسب و کار شما وجود دارد،
و بازاریابی اس ام اس یکی دیگر از این راه ها است. با این حال، می تواند خیلی بیشتر از آن انجام دهد …

بازاریابی SMS راه کامل مدرن برای برقراری ارتباط با مشتریان شما است.

در این جهان سریع و سریع، مردم می خواهند ارتباط برقرار کنند به طوری که برای آنها مناسب باشد،
یک راه سریع و راحت که با شیوه زندگی خود سازگار است. و این دقیقا به همین دلیل
است که بازاریابی اس ام اس در حال حاضر در میان مشتریان و کسب و کار بسیار محبوب است.

 

 

مثبت برای مشتریان

همه ما عاشق تلفن های همراهیم. آنها هرگز طرف ما را ترک نمی کنند، بهترین دوست جدید ما هستند
که ما در همه جا با ما می گیریم. آنها نه تنها زندگی روزمره ما را جذب می کنند، بلکه به ما از طریق
آن کمک می کنند. تلفن های همراه ما چاقوهای ارتشی سوئیس از زندگی انسان هستند،

آنها اجازه می دهند عکس بگیریم، آلارم ها را تنظیم کنیم، مانده حساب بانکی ما، پرداخت ها،
گوش دادن به موسیقی، خواندن کتاب ها، تماشای فیلم ها، تبدیل حرارت ما … این لیست
می تواند ادامه یابد و بر. اما اساسا، بازاریابی SMS راه کامل برای ما برای برقراری ارتباط است،
سریع، سریع و راحت است.

مطلب مرتبط
بازاریابی متقاعد کننده چیست و چگونه میتوان مشتری بیشتری جذب کرد

مثبت برای کسب و کار
این نیز سریع، آسان و راحت برای کسب و کار نیز است. آنها می توانند پیام های فله های
بزرگ بزرگ را با یک کلیک بر روی یک بار ارسال کنند. آنها می توانند پیگیری کنند که کدام پیوندهایشان
را کلیک کرده اند و ببینید کدام پیام ها را لغو کرده است.

– 98 درصد از تمام پیام های متنی خوانده شده (منبع: Gartner)
– 95٪ از تمام متون در مدت 3 دقیقه خوانده می شود (منبع: Forbes)

به این معنی که کسب و کار SMS بازاریابی را دوست دارد زیرا آنها عملا می توانند پیام
های خود را بلافاصله تضمین کنند!

 

 

استفاده از بازاریابی پیامکی

بازاریابی پیامکی

بازاریابی پیامکی

کدام شرکت ها از بازاریابی پیامکی برای بسیاری از روش های کسب و کار از بازاریابی
پیامکی استفاده می کنند، چه از طریق یک SMS API یا یک SMS آنلاین بستر اینترنت.

  • محصول یا خدمات جدید
  • اطلاعیه
  • فروش یا پیشنهادات
  • تحویل تحویل
  • یادآوری های انتصاب
  • اخبار مهم
  • خدمات مشتری
  • حمایت کردن

اساسا بازاریابی پیامکی می تواند به کسب و کار با هر چیزی و هر چیز کمک کند!

حالا شما می دانید که کدام بازاریابی اس ام اس است، بخوانید که چقدر موثر است.

بنابراین اگر می خواهید به بازاریابی SMS بپردازید، با کسب و کار خود امتحان کنید،
سپس به صورت رایگان ثبت نام کنید، بدون قرارداد برای امضا یا حداقل شرایط ثبت نام کنید.
فقط بازاریابی پیام کوتاه کم هزینه است.

 

گرد آوری شده : ویکی پدیا

برنامه نویس و طراح وب. سه سال که در زمینه وردپرس فعالیت میکنم. دیجیتال مارکتینگ رو مثل یک گیم دوست دارم. عاشق و علاقه مند به مبحث تست نفوذ. در حال رشد و توسعه در زمینه های فوق.

دوست داری نظر بدی؟

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برو بالا