همکاری در فروش فایل

"<yoastmark

همکاری در فروش فایل  اگر شما نیز با این سیستم کسب درآمد آشنایی خاصی ندارید پیشنهاد میکنم حتما این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.
شما با مشکارت و فعالیت در سایت سنترال فایل از امکانات و مزایای خوبی بهره مند خواهید شد.

یک طرح برای فروش فایل‌های قابل دانلود با تعامل چند نفره است که توسط
سیستم‌های همکاری در فروش فایل ارائه می‌گردد به وبسایتها یا نرم‌افزارهایی
گفته می‌شود که در آن، فرد انسانی، محصولات مجازی قابل دانلود کردن دیداری، شنیداری،
خواندنی و … را با همیاری فرد یا افرادی دیگر به‌فروش می‌رساند یا برای به‌فروش رساندن

آن‌ها تلاش می‌کند. این فایل‌ها می‌توانند طرح‌های گرافیکی، پوسته‌ها و اسکریپتها
برای وبسایت، فایل‌های نرم‌افزاری، نرم‌افزارها، لایسنس‌ها، فایل‌های آموزشی خواندنی،
ویدئویی یا صوتی و… باشند. متقاضی محصولات، می‌تواند با پرداخت مبلغ فایل، بلافاصله
پس از پرداخت آنلاین محصول مربوطه را دانلود کند.

 

همکاری در فروش

همکاری در فروش

همکاری در فروش

فروش همکاری دقیقا یک مفهوم جدید نیست. در پشت صحنه، فروشندگان همیشه به
دیگران متکی هستند تا به آنها پاسخ دهند به RFP، تایید برای قیمت گذاری خاص و
حتی برنده شدن قرارداد. تفاوت این است که امروزه منابع پشت صحنه در حال تبدیل
شدن به مشتری بیشتر و همکاری در روند فروش واقعی است.

مهندس پیش فروش یا متخصص موضوع ممکن است در جلسات فروش حضور داشته باشد.

سرپرست با مشتری به ملاقات در مورد پشتیبانی مداوم ملاقات خواهد کرد.

 مشتریان شما می توانند سوالات خود را مستقیما با منابع IT خود پاسخ دهند.

به طور خلاصه، تیم فروش هر جا که نگاه می کنید. برای روشن شدن، ما فروش مشارکتی
را به عنوان وضعیت ما در برابر آنها تعریف نمی کنیم.

همانطور که کلمه “همکاری” نشان می دهد، این مدل فروش بیشتر شبیه کمیته
ای است که تصمیم می گیرد که چه کاری انجام می دهد. در حالی که هدف نهایی
شما ممکن است کسب کسب و کار جدید، مشتریان امروز تحمل شما را در فروش آنها نیست.

در واقع، 79 درصد از خریداران تجاری، بسیار مهم است که با یک فروشنده که
مشاور اعتماد کننده است که ارزش کسب و کار خود را افزایش می دهد، ارتباط برقرار کند.


تیم های فروش باید این نقش مشاور را در نظر بگیرند و هر دو طرف را به سمت
یک توافق دوجانبه سودمند هدایت کنند. در همکاری با مشتری، گوش دادن به
نیازهای خود و ارائه بینش بدون در نظر گرفتن اینکه شما به نفع یا نه، شما در
حال ایجاد یک رابطه قوی تر است که به مشتریان خود می گوید که شما آنها را ارزش، نه تنها پول خود را.

کسب درآمد از فروش فایل

کسب درآمد از فروش فایل

کسب درآمد از فروش فایل

شاید در برخورد اول با خود فکر کنید این کار نشدنی هست و کسب درآمد چنان خوبی ندارد.
خوب این موضوع کاملا طبیعی هست حتی خود من هم اولین بار این موضوع
را جدی نگرفتم و فقط داخل یکی از سایت های همکاری در فروش ثبت نام کردم
و فایل های خودم را به فروش گذاشتم بعد از گذشت 2-3 هفته که کاملا نا امید
شده بودم فروش من از اون روز شروع شد.

من با تمام نا امیدی که داشتم دوباره به زنده  بودنم امیدوار شدم و مشغول به فروش فایل های خودم شدم.

 

اما چجوری و چطور؟

سادست شما هر فایل آموزشی و با ارزشی که یک زمان بدرد شما میخورد میتونه
تحقیق ،پایان نامه ، نمونه سوال هر چی که هست و الان به درد یک شخص
دیگری میخوره را داخل سایت سنترال فایل  به فروش بگذارید و کسب درآمد کنید.

در روش کسب درآمد از محصولات دانلودی و سیستم همکاری در فروش فایل ،
سقف درآمد شما کاملا به تلاش شخص شما بستگی دارد و نمی توان برای آن
محدودیتی قائل شد. اما روزی 3 ساعت را برای درآمد مکفی برای یک ماه را تضمین میکنیم.

 

در این روش شما برای عرضه و فروش محصولات دانلودی خود، نیاز به بستری
دارید که تمامی اصول حرفه ای در آن رعایت شده باشد تا محصولات شما در دسترس دیگران قرار بگیرد و از فروش آن ها به سود مناسبی دست یابید.

سیستم همکاری در فروش سنترال فایل با فراهم کردن بستری مناسب برای فروش فایل ،
این امکان را برای شما فراهم می سازند که فایل های قابل دانلود خود را برای فروش ارائه نمایید.
این سیستم ها سعی می کنند تمام اصول مربوط به طراحی، تبلیغات، سئو و غیره
را در بسترهای خود لحاظ کنند تا محصولات شما دیده شود و به فروش برسد.

بعد از گذشت چندین هفته میتونید شاهد فروش های موفق خود
باشید البته قبل از  ارسال محصول حتما برای افزایش فروش محصولات خود این مقاله
را بخونید و برای اولین بار در زندگی از گذشت زمان خود لذت ببرید و آن را هدر ندهید.

 

اگر شما نیازمند دانش و یادگیری سریع و رایگان هستید میتونید به وبلاگ سنترال فایل یک سری بزنید.
ما حتما اونجا شمارا با مطالب مفید سایت غافل گیر خواهیم کرد.

 

همکاری در فروش فایل با ۲ استراتژی عمده پیش می‌رود که عبارتند از:

۱) دوسویه

۲) سه‌سویه

که به تشریح هر یک می‌پردازیم.

دوسویه :

الف) در نوع اول سیستم‌های دوسویه، تمامی محصولات توسط مدیریت وبسایت یا نرم‌افزار برای فروش قرار می‌گیرد. یعنی مدیر طرف اول همکاری است.

 

طرف دوم همکاری فردی است که با عضویت در سیستم، از یک پنل کاربری هوشمند و شخصی بهره‌مند شده و کد محصولات با شناسه مربوط به خود را می‌تواند از طریق پنل خود دریافت کند و به تبلیغ محصول به روش‌های مختلف بازاریابی بپردازد.

 

در این سیستم‌ها، سود هر بار فروش هر محصول با درصدهای از پیش تعیین شده تنها بین دو نفر، مدیر و بازاریاب تقسیم می‌شود و در پنل آن‌ها ثبت می‌گردد.

 

ب) در نوع دوم سیستم‌های دوسویه، اعضای وبسایت می‌توانند فایل‌های قابل دانلود
خود را در وبسایت به فروش بگذارند. در این سیستم‌ها بازاریابی وجود ندارد و فایل از طریق فروشگاه اصلی وبسایت یا فروشگاه‌های زیر دامنه‌ای متعلق به فروشندگان به فروش می‌رسد.

 

سه‌سویه :

در این سیستم‌ها، امکاناتی وجود دارد که اعضا می‌توانند، فایل‌های قابل دانلود خود را برای فروش در سیستم قرار دهند.

عضوی که فایل را برای فروش در سیستم قرار می‌دهد، فروشنده نامیده
می‌شود و همچنین عضوی که فایل فروشنده را به فروش می‌رساند، بازاریاب نامیده می‌شود.

مدیریت وبسایت و بازاریاب، درصد مشخصی از هربار فروش هر فایل را دریافت می‌کنند و عمده سود فروش برای فروشنده است.

 

 

 

 

 

 

 

گرد آوری شده : wikipedia

برو بالا