بازاریابی شخصی چیست و تاثیر آن در فروش بیشتر محصولات

صفحه اصلی » بازاریابی » بازاریابی شخصی چیست و تاثیر آن در فروش بیشتر محصولات

بازاریابی شخصی چیست و تاثیر آن در فروش بیشتر محصولات

بازاریابی شخصی

بازاریابی شخصی : در یک بازار به طور فزاینده رقابتی، داشتن توانایی های فنی ممکن است به اندازه کافی
برای کنار آمدن با حرفه ای نباشد. به همین دلیل، اگر بخواهید برجای بگذارید، وقت آن است که بازاریابی شخصی
خود را بهبود ببخشید

بازاریابی عصبی چیست و چه تاثیری در فروش بیشتر دارد؟

اما آیا می دانید که بازاریابی شخصی چیست؟

بازاریابی شخصی با مجموعه ای از استراتژی هایی است که هدفشان ارتقاء ویژگی های حرفه ای و شخصی شما است.

این در مورد ایجاد یک پروفایل جعلی نیست، بلکه برجسته کردن جنبه هایی است که بیشتر
درباره شما و کار شما در حال توسعه است. با استراتژی های مناسب ارتقاء شخصی شما،
بدون توجه به زمینه کاری خود، می توانید بی تفاوت باشید.

اگر هنوز نمیدانید که چگونه بازاریابی شخصی خود را انجام دهید و چگونه از این استراتژی استفاده کنید،
نکات خود را دنبال کنید و از حالا شروع کنید!

 

 

اهمیت بازاریابی شخصی

بازاریابی شخصی

تصور کنید که وضعیت زیر است: Cici یک کارآفرین با تجربه فنی گسترده است.

سالهاست که او برای کسب نتایج بهتر در کسب و کار خود تلاش کرده است و او توانایی های مهمی برای موقعیتش
در بازار را توسعه داده است. با این وجود، او نمیتوانست حرفه ای در میان بسیاری از متخصصان دیگر
در منطقه خود ایستادگی کند.

در زمان او متوجه شد که متخصصان دیگر در سطح حرفه ای او بودند یا حتی توانایی کمتری نسبت به او
داشتند و می توانند توجه بیشتری به خودشان داشته باشند. همه این به لطف آنچه که با
تصاویر شخصی آنها انجام دادند.

مطلب مرتبط
بازاریابی چریکی یا پارتیزانی چیست و تاثیر آن در فروش

Cici ما فقط ارائه شده است شخصیت داستانی، اما او نشان دهنده بسیاری از مردم واقعی است.

ما از این داستان فقط برای نشان دادن این است که، بیش از مهارت های فنی، مهم است
که تصویر خود را به فروش برسانیم.

بازار کار با بازیکنان بزرگی در تمام بخش ها پر شده است و به نظر می رسد ضروری است
نشان دهد که چرا شما رقبا را در میان خود قرار می دهید.

با بازاریابی شخصی، هر حرفه ای قادر به توسعه تصویر عمومی خود است، و آن را بیشتر و بیشتر
جذاب برای کارفرمایان آینده است.

و برای کارآفرینان، سرمایه گذاری در ارتقاء شخصی باید بیشتر باشد. همانطور که می گوید:
“شما هرگز فرصت دوم برای ایجاد یک نتیجه خوب خوب!”

هرچه بیشتر بر روی تصویرتان کار می کنید، بیشتر شانس کسب و کار شما را نه تنها توسط بازار،
بلکه همچنین آن دسته از کسانی که بیشترین مشتریان بالقوه خود را دارند مهم می دانند.

 

 

چگونه بازاریابی شخصی انجام دهیم؟

بازاریابی شخصی

اولین چیزها اول: مهم است که برجسته شود که بازاریابی شخصی یک اقدام واحد نیست، بلکه بیشتر
به مجموعه ای از عادت های حرفه ای مربوط می شود.

به همین دلیل کار باید مداوم، با یکپارچگی و انسجام، انتقال قابلیت اطمینان به بازار است.

متخصصان موفق، واقعا اهمیت نشان دادن یک تصویر به خوبی ساخته شده را به خوبی می دانند، به
طوری که آنها می توانند به عنوان شخصیت های قدرت در زمینه کار خود به یاد می آورند و احترام می گذارند.

مطمئنا چند نکته وجود دارد که ممکن است به شما کمک کند تا خود را ارتقا دهید و این چیزی است که
ما در مورد آن صحبت خواهیم کرد. در اینجا بهترین راهکارهایی که می توانید شروع کنید:

مطلب مرتبط
بازاریابی پیامکی چیست و چگونه میتوان کسب درآمد را توسعه داد

 

1. در حوادث در منطقه خود شرکت کنید

یکی از کارآمدترین روشهای ارتقاء شخصی، مشارکت مداوم در حوادث مرتبط با زمینه کاری شما است.
این مهم است زیرا این رویدادها شبکه ها، ارتباطات و ارتباطات حرفه ای را تقویت می کنند که ممکن
است شما را به عنوان یک حرفه ای در آینده متقاعد کند.

بدون توجه به بخش شما، چشم انداز را برای رویدادها و فرصت هایی که مارک هایی که دنبال می کنید
شرکت می کنند و در رسانه های اجتماعی ترویج می کنند.

این می تواند فرصتی برای متصل کردن به حرفه ای هایی باشد که شما به عنوان مراجع مراجعه می
کنید، و کسی که می داند، یک راه باز برای مشارکت های آینده را ترک می کند.

 

3. یک وبلاگ برای ایجاد اعتبار در یک موضوع نگه دارید.

وبلاگ ها ابزار عالی برای فروش تصویر شما هستند.

یک وبلاگ بسازید که به خوانندگان شما ارائه می دهد، چه کاری انجام می دهید، مطالب مربوطه
را ایجاد کنید که واقعا الهام بخش هستند و به شما مخاطب هدف را هدایت می کنند.

ارزش بیشتری که برای خوانندگان خود، در متون یا مواد غنی ایجاد می کنید، بهتر خواهد بود که
تصویر خود را در زمینه کاری خود بسازید.

4. فراتر از محدوده کار شما

بسیاری از متخصصان بسیار حرفه ای با محدودیت در زمینه کار خود، بازار را از دست می دهند.

برای اینکه بازاریابی شخصی خود را به خوبی انجام دهید، لازم است فراتر از محدوده شغلی خود بیفتید.
این بدان معنی است که بیش از اینکه شرح شغل شما چیست

مطلب مرتبط
بازاریابی صنعتی چیست و چگونه میتوان در آن پیروز شد

خودتان را برای کمک به افراد در زمینه های دیگر، علاقه مند به وظایفی که متخصصان دیگر انجام می دهید،
ارائه دهید و سعی کنید همه دانش هایی را که ممکن است برای شما مفید باشد مفید بدست آورید.

 

5. برای آنچه که انجام می دهید اعتماد کنید

یکی از بزرگترین اشتباهات حرفه ای، مخصوصا وقتی که آنها شروع به کار می کنند، برای کارشان اعتبار ندارند.

بازاریابی شخصی به نوعی که شما در بازار خود قرار می دهید بستگی دارد. هر بار شما یک نتیجه مثبت می گیرید، اطمینان حاصل کنید که برای آن اعتبار کسب کنید، پیروزی خود را جشن بگیرید و موفقیت خود را برجسته کنید.

مراقب باشید به طوری که شما آن را به صورت طبیعی انجام دهید و بدون اینکه کسی را در تیم خود بیفزایید، زیرا خط مشی بین اعتماد به نفس و متکبر است.

 

6. پروژه های اضافی را ادامه دهید

برای ارائه یک تصویر خوب از خود، جالب است که شما در فعالیت های اضافی که خارج از حوزه کاری خود سرمایه گذاری می کنید سرمایه گذاری می کنید.

 

یادگیری بیشتر و بیشتر در مورد چیزی که شما انجام می دهید، کشف گرایش های جدید و یا تعامل با حرفه ای های دیگر، فعالیت ها و پروژه های اضافی آموزشی شما را قادر به اضافه کردن تجربه جدید به resumé خود را به عنوان یک حرفه ای و یا کارآفرین.

 

7. به تخصص علاقه مند شوید

شما می توانید بهترین حرفه ای در خط کار خود باشید، اما همیشه چیزی جدید برای یادگیری وجود دارد.

مطلب مرتبط
بازاریابی مصرفی یا B2C چیست و اهمیت آن در بازاریابی و فروش

به طور مداوم به دنبال تخصص است ایده آل برای جلوگیری از عقب ماندگی، به خصوص در بازارهای که در تغییر ثابت، مانند دیجیتال است.

وبلاگ های بخش خود را دنبال کنید و برای نسخه های جدید و ابزارهایی که قبلا هر روز استفاده می کنید نگاهی بیندازید.

 

منبع : hotmart

برنامه نویس و طراح وب. سه سال که در زمینه وردپرس فعالیت میکنم. دیجیتال مارکتینگ رو مثل یک گیم دوست دارم. عاشق و علاقه مند به مبحث تست نفوذ. در حال رشد و توسعه در زمینه های فوق.

دوست داری نظر بدی؟

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برو بالا