بازاریابی برونگرا چیست و چه تاثیری در بازاریابی موفق دارد

صفحه اصلی » بازاریابی » بازاریابی برونگرا چیست و چه تاثیری در بازاریابی موفق دارد

بازاریابی برونگرا چیست و چه تاثیری در بازاریابی موفق دارد

بازاریابی برونگرا

بازاریابی برونگرا

بازاریابی برونگرا چیست؟

به هر نوع بازاریابی اشاره دارد که در آن یک شرکت مکالمه را آغاز می کند و پیام خود را به یک
مخاطب ارسال می کند.

نمونه های بازاریابی خروجی شامل فرم های سنتی بازاریابی و تبلیغات مانند تبلیغات تلویزیونی، تبلیغات رادیویی
، تبلیغات چاپی (تبلیغات روزنامه ها، تبلیغات مجلات، آگهی ها، بروشورها، کاتالوگ ها و غیره)، نمایشگاه
های تجاری، تماس های فروش برونگرا (“تماس های سرد” AKA) و هرزنامه ایمیل.

بهترین روش یادگیری آموزش زبان انگلیسی (مبتدی)

بازاریابی برونگرا در مقابل بازاریابی درونگرا

بازاریابی برونگرا

بازاریابی برونگرا بازاریابی ورودی است که در آن مشتریان شما را هنگامی که به شما نیاز دارند پیدا می کنند.
نمونه هایی از بازاریابی ورودی عبارتند از:
بازاریابی محتوا، وبلاگ نویسی، جستجوگرها، و انتخاب بازاریابی ایمیل. علاوه بر این، تبلیغات جستجو
پرداخت می شود بازاریابی ورودی در نظر گرفته می شود، زیرا تبلیغات شما فقط زمانی ظاهر می شود
که افراد در جستجوی محصولات یا خدماتی هستند که شما ارائه می دهید.

بازاریابی برونگرا به طور کلی سخت تر است و بازده کمتر از بازاریابی ورودی است، اما با این حال،
با این حال، سازمان ها هنوز هم صرف 90٪ از بودجه بازاریابی خود را در بازاریابی برونگرا صرف.

سازمان هایی که به دنبال بهبود فروش و بازدهی بازاریابی هستند، توصیه می شود که درصد بیشتری از بودجه
بازاریابی خود را در تکنیک بازاریابی ورودی اختصاص دهند.

 

 

مشکل بازاریابی برونگرا چیست؟

بازاریابی برونگرا

بازاریابی از راه دور اکثریت بودجه بازاریابی را برای بسیاری از شرکت ها ایجاد می کند. این مدت ها برای سنین
بوده است و حتی برخی از آنها حتی هزینه انجام کسب و کار را نیز در نظر می گیرند. بازاریابی خروجی،
با این حال، مشکلات فراوانی را نشان می دهد و سنت و اشتباهات گذشته هرگز نباید به سازگاری با
روند تغییرات بازاریابی برسد. مشکلات مربوط به بازاریابی برونگرا عبارتند از:

  • دشواری در ردیابی بازده سرمایه (ROI)
  • افزایش تکنیک های مسدود کردن (لیست تماس، فیلترهای هرزنامه، TiVo و غیره)
  • هزینه بالا، عملکرد پایین.
مطلب مرتبط
بازاریابی پیامکی چیست و چگونه میتوان کسب درآمد را توسعه داد

گزارش های بازاریابی برونگرا

گزارش های CRM روزانه تقریبا نیمی از شرکت هایی که تلاش های بازاریابی داخلی را انجام می دهند، 25 درصد
بیشتر بازده سرمایه گذاری (ROI) را در این برنامه ها نسبت به شرکت هایی که این کار را انجام نمی دهند،
انجام دادند. این نظرسنجی نشان داد کانال های بازاریابی ورودی می توانند تا 30 بار نرخ تبدیل حملات سنتی
به خارج از کشور مستقر است.

بازاریابی ورودی آسان تر است، بازده بالاتری دارد و هزینه های کلی پایین تر از بازاریابی برونگرا است.
گام بعدی شما، البته، کاهش هزینه ها و افزایش تبدیل با تغییر از بازاریابی برونگرا به بازاریابی ورودی است.

 

بازاریابی موتور جستجو

بازاریابی برونگرا

یکی از موثرترین راههای به دست آوردن مزایای بازاریابی ورودی با فعالیتهای بازاریابی موتورهای جستجو است.
بازاریابی جستجو منحصر به فرد است که مشتریان شما با جستجو در یک موضوع شروع به گفتگو می کنند
شما به عنوان تبلیغ کننده می توانید خود را در مکالمه وارد کنید.

ایده این است که آگهی ها و صفحات وب ایجاد کنید که وقتی شخصی برای چیزی در رابطه با کسب و کار
شما جستجو می کند، آن را برای مشتریان آسان تر می کند تا شما را پیدا کنند. کسی که برای محصول
و یا خدمات شما جستجو می کند، هدایت گرم است، و اگر شما در آنجا نباشد، او یک رقیب است.

آخرین بار که خرید کردید را در نظر بگیرید. کجا رفتی؟ آیا شما برای تبلیغات در صفحات زرد جستجو کردید؟
شرکت در نمایشگاه؟ جستجو برای محصول آنلاین؟ به احتمال زیاد، شما با دومی پاسخ دادید، و همچنین مشتریان خود را.

مطلب مرتبط
بازاریابی شخصی چیست و تاثیر آن در فروش بیشتر محصولات

برای شروع کار با بازاریابی وب سایت های ورودی، هزینه های تبلیغاتی Pay-per-Click (PPC) را
در Google AdWords و محتوای مرتبط با موتورهای جستجوگر برای بهینه سازی موتور جستجو (SEO) تنظیم کنید.
محتوا بیشتر در وب سایت شما، دلایل بیشتر برای کسی که در آنجا فرود می آیند، و برای مشتریان
بالقوه آسان تر از آن است که شما را پیدا کند.

 

 

منبع : wordstream

برنامه نویس و طراح وب. سه سال که در زمینه وردپرس فعالیت میکنم. دیجیتال مارکتینگ رو مثل یک گیم دوست دارم. عاشق و علاقه مند به مبحث تست نفوذ. در حال رشد و توسعه در زمینه های فوق.

دوست داری نظر بدی؟

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برو بالا