بازاریابی موبایلی یا موبایل مارکتینگ چیست و راز های آن

صفحه اصلی » بازاریابی » بازاریابی موبایلی یا موبایل مارکتینگ چیست و راز های آن

بازاریابی موبایلی یا موبایل مارکتینگ چیست و راز های آن

 

بازاریابی موبایلی یا موبایل مارکتینگ چیست و راز های آن

بازاریابی موبایلی یا موبایل مارکتینگ چیست و راز های آن

بازاریابی موبایلی یک روش از بازاریابی به وسیله تلفن‌های همراه مانند گوشی‌های هوشمند است.
بازاریابی موبایلی یا Mobile marketing برای فروشندگان امکاناتی از قبیل زمان، مکان و اطلاعات خصوصی
شده فراهم کند که باعث بهبود کالاها، خدمات و ایده‌های شما می‌شود. اما برای
انجام این کار چند روش وجود دارد که به اختصار آن‌ها را بیان می‌کنیم:

اول، یک تعریف سریع:

بازاریابی موبایل هنر بازاریابی کسب و کار خود را برای تجدید نظر به کاربران دستگاه های تلفن همراه است.
هنگامی که درست انجام می شود، بازاریابی تلفن همراه مشتریان یا مشتریان بالقوه را با استفاده از
تلفن های هوشمند با اطلاعات شخصی، زمان و مکان حساس به مشتریان ارائه می دهد تا بتوانند
آنچه را که نیاز دارند دقیقا زمانی که به آن نیاز دارند، دریافت کنند، حتی اگر آنها در حال حرکت باشند.

 

من به شما می گویم که تلفن همراه آینده بازاریابی است، اما واقعا عصر تلفن همراه در حال حاضر وارد شده است.
اگر شما نوعی استراتژی بازاریابی تلفن همراه را اجرا نکنید، شما در حال عقب نشینی هستید!

همانطور که می توانید از نمودار زیر مشاهده کنید، کاربران بیشتری هزینه بیشتری را صرف زمان بیشتری
نسبت به قبل از انجام کار با دستگاه های تلفن همراه می کنند. ما می توانیم این روند را در آینده
ادامه دهیم، بنابراین آماده باشید!

بازاریابی صنعتی چیست و چگونه میتوان در آن پیروز شد

 

بازاریابی موبایلی چگونه  کار می کند؟

بازاریابی موبایلی

بازاریابی موبایلی

بازاریابی موبایل شامل تبلیغاتی است که در اسمارت فون های تلفن همراه، تبلت ها یا سایر دستگاه
های موبایل نمایش داده می شود. فرمت های تبلیغاتی بازاریابی موبایل، سفارشی سازی و سبک ها
می توانند متفاوت باشند، زیرا بسیاری از سیستم عامل های اجتماعی، وب سایت ها و برنامه های
تلفن همراه گزینه های تبلیغاتی منحصر به فرد و متنوع خود را ارائه می دهند.

مطلب مرتبط
بازاریابی عصبی چیست و چه تاثیری در فروش بیشتر دارد؟

 

چرا شما نیاز به استراتژی بازاریابی موبایلی دارید

به همین دلیل است که شما نیاز به یک رایانه و دسترسی به وای فای دارید – کسب و کار شما به یک
استراتژی بازاریابی تلفن همراه نیاز دارد – این سن ما است که ما زندگی می کنیم! در هر شهر بزرگ
پیادهروی کنید و بیش از چند نفر با چهره هایی که روی صفحه نمایش گوشی های هوشمندشان قرار دارند،
خواهید یافت. بر اساس گزارش های اخیر، 40 درصد از مدت زمان استفاده از اینترنت کاربران
در دستگاه های تلفن همراه صرف شده است، به این معنی که صرفه جویی در افزایش ظاهر موبایل فقط گزینه ای نیست.

 

 

برخی دیگر از آمارهای جالب بازاریابی موبایل :

  • 80٪ از مدت زمان دستگاه همراه در برنامه ها صرف می شود، با برنامه های بازی که بیشترین درصد زمان برنامه را صرف غذا می کنند
  • کاربران 70 درصد صفحات وب بیشتر در رایانه ها را از تلفن های هوشمند می گیرند
  • نرخ تبدیل خرده فروشی 2.2٪ در رایانه های لوحی است، که در گوشی های هوشمند به میزان قابل توجهی بالاتر از 0.7٪ است، اما نرخ تبدیل رایانه های سنتی همواره 3.3٪
  • جستجوهای موبایل در سال 2012 بیش از 200 درصد افزایش داشته است
  • پیش بینی شده که موبایل در سال 2014 پیشی بگیرد

موبایل در اینجا برای ماندن است، و اگر پیش بینی درست باشد، به زودی با سوء استفاده
از دسکتاپ به زودی خواهد شد.
اگر هنوز یک استراتژی بازاریابی موبایل ندارید، وقت آن رسیده است!

 

انواع استراتژی های بازاریابی موبایلی

بازاریابی موبایلی

بازاریابی موبایلی

طیف گسترده ای از استراتژی های بازاریابی تلفن همراه برای امتحان کردن وجود دارد.
نوعی که برای کسب و کار شما مناسب است، به صنعت، مخاطب هدف و بودجه شما بستگی دارد.

مطلب مرتبط
بازاریابی شخصی چیست و تاثیر آن در فروش بیشتر محصولات

بازاریابی مبتنی بر برنامه: این تبلیغات همراه با برنامه های تلفن همراه است. در حالی که 80 درصد از مدت
زمان همراه با برنامه ها صرف شده است، شما مجبور نیستید خودتان برنامه خود را برای ورود به این اقدام ایجاد کنید.
خدماتی مانند Google AdMob به تبلیغکنندگان کمک میکنند تبلیغات تلفن همراه را که در برنامه های تلفن
همراه شخص ثالث ظاهر میشوند، ایجاد کنند.

 

کدهای QR:

کدهای QR توسط کاربران مورد اسکن قرار می گیرند و پس از آن به یک صفحه وب خاص منتقل می شوند
که کد QR به آن متصل است. کدهای QR اغلب با کارایی موبایل همراه است و عنصری از رمز و راز آنها است؛
زیرا کاربران که آنها را اسکن می کنند، دقیقا مشخص نیست که سوراخ خرگوش آنها را پرش می کند.

 

بازاریابی موبایلی در بازی:

بازاریابی تلفن همراه در بازی به تبلیغات تلفن همراه اشاره دارد که در بازی های موبایل ظاهر می شود،
مانند مثال زیر. تبلیغات درون بازی می تواند به صورت پاپ آپ بنرها، تبلیغات تصویری تمام صفحه یا حتی
تبلیغات ویدئویی که بین صفحه های بارگذاری ظاهر می شود ظاهر شود.

 

بازاریابی مبتنی بر مکان:

تبلیغات تلفن همراه مبتنی بر مکان، تبلیغات هستند که در دستگاههای تلفن همراه بر اساس مکان کاربر نسبت
به یک منطقه خاص یا کسب و کار ظاهر می شود. به عنوان مثال، برخی از تبلیغ کنندگان ممکن است فقط
مایل باشند تبلیغات تلفن همراه خود را در زمانی که کاربران در شعاع 1 مایل از کسب و کار خود هستند، ظاهر شود.

مطلب مرتبط
بازاریابی برند چیست و چگونه میتوان مشتری بیشتر جذب کرد

تبلیغات جستجوی تلفن همراه:

این تبلیغات عمومی جستجوی گوگل برای تلفن همراه ساخته شده است، که اغلب شامل افزونه های افزوده اضافی مانند کلیک به تماس یا نقشه ها است.

تبلیغات تصویری موبایل: تبلیغات مبتنی بر تصویر طراحی شده برای نمایش در دستگاه های تلفن همراه.

 

پیامک:

بازاریابی پیامکی شامل گرفتن شماره تلفن کاربر و ارسال پیشنهادات متن می شود. این تا حدودی در نظر گرفته شده است.

 

 

گرد آوری شده : wordstream, investopedia

برنامه نویس و طراح وب. سه سال که در زمینه وردپرس فعالیت میکنم. دیجیتال مارکتینگ رو مثل یک گیم دوست دارم. عاشق و علاقه مند به مبحث تست نفوذ. در حال رشد و توسعه در زمینه های فوق.

دوست داری نظر بدی؟

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

برو بالا