5 نکته اساسی که حتما باید آن را در بازاریابی اینترنتی رعایت کنید

صفحه اصلی » بازاریابی » 5 نکته اساسی که حتما باید آن را در بازاریابی اینترنتی رعایت کنید

5 نکته اساسی که حتما باید آن را در بازاریابی اینترنتی رعایت کنید

5 نکته اساسی که حتما باید آن را در بازار یابی اینترنتی رعایت کنید

5 نکته اساسی که حتما باید آن را در بازاریابی اینترنتی رعایت کنید

اگر مقالات قبلی وبلاگ سنترال فایل که در رابطه با بازاریابی اینترنتی و افزایش فروش هست
رو خوندید و دوست دارید اطلاعات بیشتری راجب به بازاریابی اینترنتی بدست آورید این مقاله مناسب شما میباشد.

امروز در این تاپیک قصد داریم اصلی ترین و اساسی ترین کار هایی که باید در بازاریابی اینترنتی را رعایت کنیم برای شما عزیزان شرح دهیم.

اگه مقاله 10 راز طلایی بازاریابی اینترنتی و افزایش فروش را مطالعه نکرده اید پیشنهاد میدیم حتما مطالعه کنید.

خوب دیجیتال مارکتینگ یا همان به زبان خودمان بازاریابی اینترنتی اصلی ترین و مهم ترین راه به موفقیت رسیدن در فضای مجازی میباشد شما برای تبدیل شدن به یک برند تجاری معروف میبایستی به صورت دقیق و جدی بازاریابی اینترنتی را انجام دهید تا در کمترین زمان ممکن باعث رشد حداکثر و موجب معروف شدن برند شما شود.

امیدواریم این مقاله بازاریابی مورد توجه شما قرار بگیرد تا انتها مطالعه و نظر خود را درج نمایید.

 

1-توضیحات کامل

توضیحات کامل

توضیحات کامل

اگر قصد ارائه محصول یا خدماتی را دارید خود را ابتدا باید جای فرد خریدار یا مشتری بگذارید سپس تصمیم بگیرید.

که مثلا اگه توضیحات یک محصول ناقص بود آیا از آن فروشگاه خرید میکردید حتی اگر از همه جا ارزان تر میداد؟؟

خوب معلومه که نه!
پس در اولین گام در بازاریابی اینترنتی شما میباست توصیحات کامل در باره هر موضوعی را رعایت کنید.

با وارد کردن تمام جزییات محصول و مزایا و معایب  شما اولین برگ برنده را در دست خود صادر کرده اید به کوچکترین نکاتی که حتی کاربر رو میتونه لحظه ای درگیر خود کنه راجبش توضیح دهید تا خریدار به فروشگاهی جز فروشگاه شما برای رفع نیاز خود سر نزند.

مطلب مرتبط
بازاریابی تلفنی چیست و چگونه یک شروع شگفت انگیز داشته باشیم

 

2-استفاده از عکس واضح

استفاده از عکس واضح

استفاده از عکس واضح

اگر شما یک فروشگاه اینترنتی دارید حتما باید از بهترین و با کیفیت ترین عکس ها استفاده کنید تا کاربر را متقاعد به خرید کنید.

شاید در برخورد اول شما با خود بگویید عکس اصلا مهم نیست و تنها محتوا هست که مهم است و با رعایت محتوا و توضیحات همه چیز اوکی هست.

خیر  اصلا اینگونه نیست طبق آنالیز و برآورد هایی که شده است کابرانی که از جستجو وارد سایت
میشوند 95% آنها تنها عنوان و فقط عکس را میبینند و صفحه را میبندند پس اگر شما از عکس مناسبی استفاده نکنید شانس بهتر دیده شدن خود را قطعا از دست خواهید داد.

 

3-اجتناب از بلوف و دروغ

اجتناب از بلوف و دروغ

اجتناب از بلوف و دروغ

بی برو برگرد دروغ در کسب و کار و تجارت آنلاین ریشه آن بیزنس را کاملا خشک میکند.

یک مثال میزنم تا شما بهتر متوجه بشید.

برای مثال شما فکر کنید وارد فروشگاه من شدید و به دنبال یک نرم افزار آموزش زبان انگلیسی میگشتید و آن را از بخش سایت پیدا کردید و آن را با هزار ذوق و شوق خریداری کردید.

وقتی که نرم افزار را باز میکنید یا نرم افزار مربوطه نیست یا با توضحات داده شده تو سایت
کاملا فرق داره. خوب این موضوع در خریدار یک ذهنیت منفی ایجاد میکند که کسب و کار شما
فیک یا دروغ است و برای شما یک بازاریابی دهان به دهان منفی راه میندازه .

اما بازاریابی دهان به دهان منفی چجوریه شخص خریدار از تجربه خودش به دوستانش و
دوستانش به سایر نزدیکان خود این تجربه را به اشتراک میگذارد.

مطلب مرتبط
بازاریابی عصبی چیست و چه تاثیری در فروش بیشتر دارد؟

پس اگر دوست دارید پس از یک فروش بار ها و بارها توسط یک کاربر فروش داشته باشید
هرگز هرگز هرگز از دورغ استفاده نکیند.

 

4-بازی با کلمات و جمله بندی صحیح

بازی با کلمات و جمله بندی صحیح

بازی با کلمات و جمله بندی صحیح

اگر فکر میکنید فن بیان و هنر متقاعد سازی خوبی را در جمله دارید به شما تبریک میگم چون یکی از اصلی ترین کار های ساخت جملات متقاعد سازی هست.

اینکه شما درباره یک محصول توضیح دهید و  در نهایت بگید این مصحول خیلی خوبیه  خیلی عالیه بدرد شما میخوره با عرض پوزش میتونم بگم این کار واقعا آماتور و کودکانه هست.

شما در بند اول درباره کالا تعریف کنید و  جزیئاتی که  محصول شما داره رو باید بگید.

و در گام بعدی باید با مشتری احساس همدلی ، همدردی یا یک صحنه نوستالژی یک خاطره که
برای همه اتفاق افتاده رو بگی که  به صورت لایت و زیر پوستی به شخص خریدار بفهمونی که به این کالا یا خدمات نیاز داره.

و اگر شخص خریدار کوچکترین نیاز را در خود حس کند ، تا 90% اقدام به خرید میشود که 10% بقیه
هم با رعایت کردن دیگر نکات امکان پذیر میشود.

 

 

5-تبلیغات محصولات

تبلیغات محصولات

تبلیغات محصولات

و اما آخرین نکته و اساسی ترین نکته که میتونه کسب و کار و کسب درآمد شما را زنده نگه داره و موجب افزایش محبوبیت روز افزون برند شما شود تبلیغات هست.

توجه داشته باشید که هرگز برای تبلیغات محصولات خود آدرس صفحه اصلی یا صفحه فروشگاه رو ندید
چون تقریبا میتونم بگم 99% پولتون رو هدر دادید و فقط برای سایت خودتان ترافیک بی هدف خریداری کرده اید.

مطلب مرتبط
بازاریابی موبایلی یا موبایل مارکتینگ چیست و راز های آن

اما پیشنهاد ما به شما چیه؟

برای هر محصولی که در فروشگاه شما قرار داده میشود یک کمپین تبلیغاتی راه اندازی کنید و هر محصول را به صورت جداگانه تبلیغ کنید تا مخاطب خود را در کوتاه ترین زمان جذب کنید و موجب بازگشت پول و سود هر چه بیشتر شما شود.

 

 

 

امیدواریم که این مقاله مورد توجه و رضایت شما قرار گرفته باشد.

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را از طریق فرم ارسال نظر در پایین این مقاله به ما ارسال کنید

برنامه نویس و طراح وب. سه سال که در زمینه وردپرس فعالیت میکنم. دیجیتال مارکتینگ رو مثل یک گیم دوست دارم. عاشق و علاقه مند به مبحث تست نفوذ. در حال رشد و توسعه در زمینه های فوق.

دوست داری نظر بدی؟

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برو بالا