بازاریابی متقاعد کننده چیست و چگونه میتوان مشتری بیشتری جذب کرد

صفحه اصلی » بازاریابی » بازاریابی متقاعد کننده چیست و چگونه میتوان مشتری بیشتری جذب کرد

بازاریابی متقاعد کننده چیست و چگونه میتوان مشتری بیشتری جذب کرد

بازاریابی متقاعد کننده

بازاریابی متقاعد کننده

بازاریابی متقاعد کننده چیست ؟

به عنوان یک مدیر حساب بازاریابی یا تبلیغات، کار شما هرگز آسان نیست. مشتریان می توانند خواستار، نامشخص،
دشوار برای رسیدن به، استدلال، گیج کننده باشند – لیست ادامه می یابد. حتی مشتریانی که از آسانترین
لحظه ها هستند، لحظات خود را دارند.

اما یکی از بزرگترین چالش هایی که ممکن است برایتان پیش آید، یک مشتری است که از تلاش برای
استراتژی های بازاریابی جدید ترس دارد. تغییر ذهن یک مشتری که در راه خود گیر کرده است می تواند دلهره آور باشد.

اغلب یک مدیر حساب به بیش از حد عوارض و قرار دادن در ساعت اضافی، تنها برای پیدا کردن مشتری
هنوز مایل به حرکت به عقب.

نتیجه نهایی یک مشتری است که ناامید شده است زیرا آنها نمی بینند رشد و یا سرمایه گذاری
بازاریابی که به آنها امید داشتند و مدیر حساب که بسیار نزدیک به سوزاندن است.

هنگامی که به بازاریابی، به خصوص بازاریابی دیجیتال می آید، شما بیشتر قانع کننده و خلاق هستید،
بهتر است. دیگر کافی نیست که فقط اصول اولیه را انجام دهید.

بازاریابی محتوا در فروش بیشتر چه تاثیری دارد؟

بازاریابی متقاعد کننده و نتایج بهتر

شرکت هایی که قادر به فکر کردن در خارج از جعبه در تمام زمینه های بازاریابی خود هستند،
نتایج بهتر را خواهند دید.

در حالی که ممکن است خطر بیشتری برای بالا بودن سطح آن باشد، آمار نشان می دهدکه این کار می کند.

مطلب مرتبط
5 نکته اساسی که حتما باید آن را در بازاریابی اینترنتی رعایت کنید

بنابراین، اگر تردیدی دارید که خلاقیت در حالی که شما سعی در متقاعد کردن آن دارید، به
شما کمک نخواهید کرد که منجر به افزایش بیشتر شود، نگاهی دقیق به این مسئله خواهید داشت.

 

رابرت چالدینی هنر بازاریابی متقاعد کننده را به 5 دسته تقستم میکند

متقابل: چیزی را برای چیزی به دست بیاورید. به مشتری خود چیزی که باعث خوشحالی او می شود.

اگر یک پیشخدمت با یک لایحه یک آب نبات به شما بدهد، احتمالا او را نوازش کنید. اگر او به شما یک
لایحه و یک آب نبات را به شما می دهد، اما می افزاید: “این برای شماست، زیرا شما چنین مشتری
ایده ای داشتید”، نوک بیشتر راه خواهد بود.

مقام در بازاریابی متقاعد کننده:

خرید چیزی به معنی اعتماد به کسی است. انسانها، از این رو مصرف کنندگان، از رهبران معتبر پیروی می کنند.

اگر فردی به نام پیتر تلاش کند آپارتمان شما را به شما فروش دهد، شما کمتر مایل به خرید آن از او هستید،
مگر اینکه او به عنوان یک حرفه ای املاک با 22 سال تجربه در فروش و خرید آپارتمان معرفی شده است.

مدرک اجتماعی:

مردم تمایل به انجام آنچه دیگران انجام می دهند. به جای اینکه به آنها بگویید که در یک وضعیت
خاص چه کاری باید انجام دهید، آسانتر شدن آن است که فردی رفتار خود را تغییر دهد و به او بگویید که افراد
دیگری در شرایط مشابه چه کارهایی انجام داده اند.

تعهد:

فروش با مشارکت مردم را درک کنید که آنها بخشی از جامعه شما هستند.
اگر مردم می گویند در چه مارک، محصول یا سرویس به بازار می آیند، مردم شما را بیشتر خرید می کنند.

مطلب مرتبط
بازاریابی وابسته یا همکاری در فروش چیست و راز کسب درآمد بیشتر از آن

با این کار شروع به کوچک شدن کنید، خواهید دید که هنگامی که از مصرف کنندگان تعهد می گیرید،
می توانید اقدامات بازاریابی خود را با گلوله برفی انجام دهید. تعهد اساس رابطه وفاداری است.

خوشبختی در بازاریابی متقاعد کننده  :

ما تمایل به خرید بیشتر از افرادی که دوستمان دارند. ما موجوداتی باشکوه هستیم که به راحتی از افرادی که ما را تکمیل و قدردانی می کنند خریداری می کنند.

البته، سوال اصلی در اینجا اصالت است: چگونه می توانید به طور صحیح، به طور طبیعی و قابل اعتماد از مصرف
کننده خود سپاسگزار باشید؟ به عنوان مثال، آنها را به عنوان یک جامعه بسته آنلاین دعوت کنید و از
نظرات و انتقادات خود درباره آنچه که انجام می دهید، بپرسید.

کمبود در بازاریابی متقاعد کننده:

مردم عاشق خرید چیزهایی هستند که دیگران نمی توانند خریداری کنند. ما تمایل داریم برای
چیزهایی که به ندرت در دسترس هستند، عجله کنیم.
بنابراین سوال اینجاست: «چگونه محصول خود را نگاه کنم و احساس نادر و کمبود کنم؟».

مثال قدرتمند مثال Concord است:
روز British Airways یک سفر روزانه از لندن به نیویورک به جای 2، فروش واقعی به شدت افزایش یافت. پروازهای کمتری با هزینه بالاتری باعث افزایش فروش شد.


گرد آوری شده : insites-consulting , usdatacorporation , business2community

برنامه نویس و طراح وب. سه سال که در زمینه وردپرس فعالیت میکنم. دیجیتال مارکتینگ رو مثل یک گیم دوست دارم. عاشق و علاقه مند به مبحث تست نفوذ. در حال رشد و توسعه در زمینه های فوق.

دوست داری نظر بدی؟

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برو بالا