10 روش طلایی بازاریابی اینترنتی یا دیجیتال مارکتینگ

10 روش طلایی بازاریابی اینترنتی یا دیجیتال مارکتینگ

بازاریابی اینترنتی

بازاریابی اینترنتی

آیا می‌خواهید کسب‌ و کار آنلاین خود را بزرگ کنید، اما هیچ ایده‌ای ندارید امروز با تایپکی پرطرفدار باموضوع بازاریابی اینترنتی یا دیجیتال مارکتینگ در خدمت شما هستیم

امروزه هر کسب و کار برای بهتر دیده شدن نام تجاری ، برندش ، کسب درآمد هر چه بیشتر
و فروش بیشتر نیاز به بازاریابی اینترنتی دارد.

زمان طلاست و این به خصوص در ارتباط با روش‌های بازاریابی دیجیتال. شما این را می‌خوانید چون می‌خواهید بهترین بازده را در زمان و بودجه بازاریابی خود به دست آورید.هر چه باشد، ضربه زدن بسیار آسان است. با تمام راه‌های مختلف دیجیتال مارکتینگ بودجه بازاریابی خود را افزایش دهید

اگر شما هم قصد بهتر دیده شدن هر چه بیشتر کسب و کار خودتا را دارید میباستی بازاریابی را برا تجارت خود راه اندازی کنید.

با زبانی ساده تر اگر بخوام بیان کنم اگر کسب و کاری از تبلیغات و بازاریابی استفاده نکند نمیتواند به خوبی رقابت کند  و کسب درآمد خوبی را داشته باشد
و از همه مهمتر نام برندش هرگز جا نخواهد افتاد.
کسب و کاری همیشه موفق میشه و به اوج میرسه که این مسائل را نادیده نگیرد
و به آن بپردازد امروز ما 10 روش برتر آموزش بازاریابی اینترنتیرا برای شما در وبلاگ
سنترال فایل آماده کرده ایم امیدواریم که مورد توجه و رضایت شما قرار بگیرد.
برای افزایش فروش و دیده شدن نام تجاری خود ادامه مطلب را مطالعه کنید

1-بهینه‌سازی موتور جستجو (SEO)

بازاریابی اینترنتی

احتمالا اولین چیزی که وقتی مردم درباره آن فکر می‌کنند
انواع مختلف بازاریابی اینترنتی . کسب و کاره‌ای آنلاین اساسا
در اختیار گوگل، بینگ، یاهو و سایر موتورهای جستجو زندگی می‌کنند. اگر تو در حال انجام SEO هستی.
شما می‌توانید ترافیک قابل‌توجه ارگانیک را به یک بخش وب سایت جلب کنید.
هدف SEO بهینه‌سازی محتوا به روشی است که آن را می‌سازد.
در بین نتایج اول در صفحه نتایج موتور جستجو ظاهر می‌شود (SERP).

چندین روش وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها برای رتبه‌بندی بالای یک SERP استفاده کنید.
از جمله ایجاد ترکیبی از لینک‌های ورودی و خروجی و یا بهینه‌سازی
محتوا برای کلمات کلیدی خاص. احتمالا مهم‌ترین چیز در مورد SEO است.
تا به طور مداوم تغییرات الگوریتم جستجوی موتور جستجو را دنبال کنند.
استراتژی و روش خود را بر طبق آن به روز رسانی کنید. SEO برای این کار ضروری است.
هر وب سایتی بنا به محصولات تولید شده خود محتوا تولید میکند تا بازار هدف خود را پیدا کند و خود را به آنان بشناساند.
موتورهای جستجو. بنابراین بدون SEO، ماندن در اینجا غیر ممکن است.

2-بازاریابی موتور جستجو

بازاریابی اینترنتی

SEO تنها راه افزایش بازدید و فروش نیست.
ترافیک دریافتی از موتورهای جستجو. بازاریابی موتورهای جستجو (SEM) تبلیغ محصول در موتورهای جستجو و انجام آن را ممکن می‌سازد.
به عنوان مثال، نتایج اول تنها با تفاوت‌های کمی در ظاهر،
گوگل یک برچسب ” نمایندگی مجاز (Ad)را در کنار نشانی اینترنتی مربوطه نشان می‌دهد.
درخواست جستجوی “پرس و جو” بیش‌ترین استفاده از خدمات جستجوی پرداخت‌شده گوگل ادوردز و بینگ Ads می‌باشد.
آن‌ها به شما این امکان را می‌دهند که فضای آگهی را براساس کلمات کلیدی مورد نظر، مکان،
توجه بیننده را به خود جلب کند، و داده‌های دیگر.
در حقیقت، بازاریابی موتور جستجو یک روش بسیار موثر است، چون موتورهای جستجو فقط تبلیغ شما را به شبکه نشان می‌دهند.
مخاطبین خود را هدف قرار می‌دهند. در اغلب موارد، باید برای SEM پول پرداخت کنید نتایج براساس مدل تبلیغاتی pay (PPC)، به معنای آن است.
شما تنها زمانی مسئول هستید که کسی بر روی آگهی شما کلیک می‌کند.
البته ناگفته نماند که بر روی دامنه های بین المللی ایران این عمل مورد تحریم شرکت گوگل قرار گرفته است و دامنه هایی با پشوند .ir نمیتوانند در این نوع تبلغات حضور داشته باشند.
نوع تبلیغات خود را هدفمند و مرتبط با بازار کار خود انتخاب کنید تا گوگل از شما هزینه کمتری دریافت کند.

3-بازاریابی در شبکه های اجتماعی

بازاریابی اینترنتی

بدون شک، وب سایت‌ شبکه های اجتماعی ملکه قرن بیست و یکم هستند.
بنابراین، این یکی از مهم‌ترین موارد انواع بازاریابی دیجیتال که باید روی آن تمرکز کنید.

وب سایت‌ شبکه های اجتماعی ساده نیستند یک کانال بازاریابی است، اما راهی برای افرادی است که با آن‌ها ارتباط برقرار کنند.

تعداد زیادی رسانه اجتماعی وجود دارد که می‌توانید فعالیت کنید و نام برند تجاری خود را در آنجا توسعه و گسترش دهید
بعضی از آن‌ها مانند Facebook، Twitter، Linkedin، اینستاگرام و بسیاری دیگر انتخاب کنید
شما باید آن‌هایی را پیدا کنید که به جایگاه شما مرتبط هستند.
کسب‌وکار را هدف قرار داده و آن را ارتقا دهید.

به اشتراک گذاشتن محتوای کیفیت در وب سایت‌ شبکه های اجتماعی راه بسیار خوبی برای جذب بینندگان و تعیین موقعیت یک برند به عنوان یک مرجع است.

در وبلاگ خود حتما از دکمه های به اشتراک گذاری در شبکه مجازی استفاده کنید البته این موضوع در ایران یکم ناتوان است
چون کسی حس و حال به اشتراک گذاری مطالب شخص دیگری را ندارد مگر در شرایط خاص و حساس..

پس شبکه های مجازی را اصلا شوخی نگیرید و به سادگی از کنارش عبور نکنید چون تنها راهی که میتونه مسیر موفقیت برند شما را سریعتر کند شبکه های اجتماعی هستند پس در آن ها فعالیت کنید و فعال باشید.

4-بازاریابی محتوا

بازاریابی اینترنتی

بازاریابی محتوا یکی دیگر از انواع بازاریابی است.بازاریابی اینترنتی  که می‌توانید از آن برای ترویج یک کسب‌وکار به صورت آنلاین استفاده کنید.
در حقیقت،بازاریابی محتوا یک روش غیرمستقیم برای بازاریابی است.
محتوایی که مخاطب به طور طبیعی در اینترنت جستجو می‌کند.هدف اصلی
بازاریابی محتوا این است که باعث شود بیننده با مردم تعامل داشته باشد.محتوا از طریق خواندن،
به اشتراک گذاری، و اظهار نظر در مورد آن.
می‌توانید از آن استفاده کنید همراه انواع دیگر بازاریابی دیجیتال مثل SEO یا SEM.بسیار خوب است.
برای مثال، شما می‌توانید محتوای در اطراف کلمات کلیدی مورد هدف را برای رسیدن به یک نتیجه
بهینه بسازید.
محتوای با کیفیت بالا نیز به شما این امکان را می‌دهدبرای متقاعد کردن حضار در مورد
تخصص یک کسب‌وکار به طور خاص. کسب اعتماد مشتریان یکی از مهم‌ترین
موارداهداف بلند مدت بازاریابی دیجیتال. می‌توانید محتوای قابل ارائه را منتشر کنید. یا به شکل پست‌های وبلاگ، کاغذهای سفید، گزارش‌ها و یا وبینار با وبلاگ نویسی در کتاب‌های مشهور محتوا ایجاد کنید.

5-بازاریابی ایمیلی

بازاریابی اینترنتی

بازاریابی ایمیلی نوعی متفاوت در بازاریابی اینترنتی  است
در حالی که با صندوق‌های پستی خود با مشتریان ارتباط برقرار می‌کنید.
اگرچه بازاریابی ایمیلی یکی از قدیمی‌ترین انواع دیجیتال مارکتینگ است
هنوز خیلی موفق است. این یک روش عالی برای افزایش فروش است.
وفاداری به برند و تعهد به مشتریان را به وجود می آورد. به گزارش
جدیدترین گزارش آمار ایمیل گروه تحقیق بازار Radicati (۲۰۰۲ – ۲۰۲۱)، تعداد ایمیل‌های ارسال‌شده و دریافت‌شده در هر روز توسط تجارت‌ها همچنان در حال رشد است، با نرخ متوسط ۴.۴ درصد.

راه‌های مختلفی وجود دارد که می‌توانید
از طریق بازاریابی ایمیلی به مشتریان برسد. علاوه بر ایجاد
خبرنامه های خبرنامه ها را ارسال کنید، می‌توانید به آن‌ها ایمیل تایید کنید، متشکرم.
ایمیل، و notifications ایمیل در مورد بروز رسانی محصول. اگر تبلیغ خود را تبلیغ کنید
کسب و کاره‌ای محلی، دعوت رویداد نیز راه خوبی برای شرکت در این برنامه هستند.
این روزها ابزارهای عالی زیادی وجود دارند که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید
برای اجرای کمپین های الکترونیکی حرفه‌ای، از سکوهای اتوماسیون بازاریابی
از جمله MailChimp برای newsletter متصل شونده‌های مربوط به سکوهای مدیریت محتوای عمومی مانند WordPress.

استفاده نمایید پس همین امروز ایمیل کاربران خود را جمع آوری کنید و یک پله به محبوب کردن کسب و کار خود بی افزایید.

6-تبلیغات آنلاین

بازاریابی اینترنتی

تبلیغات روی همه چیز از جمله برندینگ و افزایش فروش تاثیر بسیار خوبی را در طی زمانی مشخص داره.
شما میتونید یکی از سایت های آژانس تبلیغاتی داخلی را پیدا کنید و در آن سایت ها برای خود کمپین تبلیغات ایجاد کنید.
پیشنهاد ما این است برای هر ماه یک بودجه را برای تبلیغات سایت خود در نظر بگیرید.
اگر شما هم از دامنه هایی به غیر از دامنه داخلی .ir استفاده میکنید  میتونید از سرویس ادوردز گوگل بهره مند شوید
و با کلمه کلیدی مورد نظر مخاطب بازار هدف خود را جذب کنید.

سعی کنید همیشه و همیشه و همیشه دقت کنید کلمه همیشه 3 بار تکرار شد که تبلیغات خود را دایر نگه دارید.
تا فروش محصولاتتون ادامه داشته باشد.

ولی هرگز تبلیغات را قطع نکنید اگر دوست دارید زود به موفقیت برندینگ و محبوبیت برسید.

توجه داشته باشید تبلیغات را برای صفحه اصلی سایت نگیرید یا در تبلغات آدرس فروشگاه را ندهید برای هر محصول به صورت جداگانه کمپین ایجاد کنید.

7-ایجاد صفحه فرود

بازاریابی اینترنتی

صفحات فرود هدفمند می‌توانند به خوبی کار کنند با انواع دیگر بازاریابی اینترنتی نرخ تبدیل به میزان قابل‌ توجهی.
در مفهوم وسیع‌تر، صفحه فرود هر صفحه وب سایتی که بازدیدکنندگان اولین بار به وب سایت می‌رسند.
در این حالت، homepages اغلب به عنوان صفحات فرود عمل می‌کنند.
با این حال، بسیاری از برند ها صفحات مخصوص فرود برای بازاریابی خود را ایجاد می‌کنندکمپین ها هم همین طور.
صفحات فرود پیوند دیجیتال تبلیغات نمایش داده به عنوان بنرها روی وب سایت‌های دیگر و یا ظاهر شدن در جستجو صفحات نتیجه موتور. از این رو، هنگامی که کاربران بر روی یک تبلیغ کلیک می‌کنند، هدایت می‌شود به صفحه فرود شما.
صفحه فرود که برای تبلیغات خاص بازاریابی طراحی شده‌است.چندین تکنیک وجود دارد که می‌توانید از آن برای
تبدیل صفحه فرود استفاده کنید.
از جمله اخبار دست‌اول، یک طراحی تمیز و سازگار با موبایل، ودکمه‌های اقدام به خرید به شدت قابل‌ مشاهده است.
اگر شما هم یک محصول استارت آپی و یا یک محصول هم دارید که نیاز به تبلیغ دارد و نیاز به معرفی زیاد دارد شما
میتونید یک صفحه فرود عالی همراه با ویدئو که فروش این محصول رو میترکونه رو بسازید.
امیدواریم این نکته طلایی رو رعایت کنید  و سنترال فایل را از این خبر خوب با خبر کنید.

8-بازاریابی گوشی هوشمند

بازاریابی اینترنتی

امروزه مردم از گوشی هوشمند  خود زیاد استفاده می‌کنند
بنابراین، این روزها بازاریابی گوشی هوشمند نیز یکی از موارد زیر است:
انواع مهم بازاریابی دیجیتال. این به ویژه در صورتی صادق است که
مخاطبان هدف نسل جوان هستند. در واقع، شما خیلی چیزها دارید
گزینه‌هایی برای رسیدن به چشم اندازه‌ای خود از طریق گوشی‌های هوشمند خود.

 

با توجه به گزارش اخیر از ارائه‌دهنده ارتباطات تجاری Esendex، پیغام‌های متنی داشته‌اند که
۹۴ درصد میانگین جهانی در سال ۲۰۱۸ از گوشی های هوشمند استفاده میکنند . در نتیجه،بازاریابی در گوشی‌های هوشمند
یک فرصت فوق‌العاده برای تبلیغ آنلاین کسب‌وکار است.

رقم استفاده از گوشی های هوشنمد در سر تا سر جهان روز به روز در حال افزایش است که سیستم عامل محبوب گوشی های هوشمند اکثرا آندروید و IOS هستند که در حال فراگیری هستند.
پس شما با تبلیغات پوش نوتیفیکیشن میتونید به راحتی مخاطب هدف خود را از طریق گوشی های هوشمند جمع آوری کنید.
این نوع تبلیغ بسیار تاثیر گذار و برای بازاریابان بسیار محبوب بوده.

9-همکاری در فروش

بازاریابی اینترنتی

اگر شما صاحب یک فروشگاه آنلاین هستید  یا محصولات خود را در سایت خود به صورت آنلاین به فروش میگذارید به شما تبریک میگم.

چون امکان این مورد را دارید که در سایت خود همکاری در فروش و یا سیستم چند فروشندگی را راه انداری کنید
و دیگه نیازی نیست  برای معروف شدن برند خود کاری زیاد سختی کنید فقط کافیه به کاربران خود پشتیبانی فعال دهید
تا کاربران با سایت تعامل برقرار کنند .

 

احتمالا مهم‌ترین برنامه وابسته به آنلاین شرکت Amazon.
که به هر کسی اجازه می‌دهد تا محصولات آمازون را ارتقا دهد و بعد از آن کمیسیونی را بدست آورد.
کسب و کارهای کوچک‌تر نیز می‌توانند از همکاری در فروش استفاده کنند.
یک نوع خاص از بازاریابی دیجیتال در بخش فناوری است.
پس اگر شما یا یک سایت همکاری در فروش دارید  یا عضو هستید در هر صورت میتونید هم کسب درآمد کنید هم برند خود را معروف کنید.

 

10-بازاریابی ویروسی

بازاریابی اینترنتی

بازاریابی ویروسی از همه انواع استفاده می‌کند
بازاریابی دیجیتال که در این مقاله ذکر شده‌است. ماهیت ویروس
بازاریابی برای خلق یک پست، ویدئو،  یا یک شکل کوتاه دیگر است.
نوع محتوایی که در سرتاسر وب پخش می‌شود مانند ویروس. برای ساختن
بازاریابی موفق بازاریابی ویروسی، شما باید همین کار را انجام دهید
محتوا در چندین کانال مانند تویی‌تر، یوتیوب، پست‌های وبلاگ،
خبرنامه ها در طول یک دوره زمانی کوتاه.

خوب اما نحوه تولید یک عکس ویروسی را برای شما عزیزان سنترال فایل شرح میدهیم.
شما در گام اول نیاز دارید که یک موضوع داغ بازار را انتخاب کنید به عنوان مثال برنامه نویسی شما از اینفوگرافیک ها استفاده میکنید.
مثلا 10 زیان برنامه نویسی پردرآمد در سال 2019 که این موضوع بین دوست داران برنامه نویسی و برنامه نویسان بسیار اشتراک گذاشته میشه  و شما با واتر مارک کردن برند خود در عکس میتونید اعتبار برند خود را کلی افزایش دهید.

 

ویکی پدیا

برو بالا