بازاریابی وابسته یا همکاری در فروش چیست و راز کسب درآمد بیشتر از آن

صفحه اصلی » بازاریابی » بازاریابی وابسته یا همکاری در فروش چیست و راز کسب درآمد بیشتر از آن

بازاریابی وابسته یا همکاری در فروش چیست و راز کسب درآمد بیشتر از آن

بازاریابی وابسته

بازاریابی وابسته

بازاریابی وابسته یا همکاری در فروش چیست؟

ما مقادیر مقالات درخشان در وب سایت ما را پوشش می دهیم که شامل بسیاری از جنبه های مختلف
بازاریابی وابسته در عمق است، با این حال، برای کسانی که به طور کامل به این مفهوم جدید، من رفتن به اصول
اولیه و دقیقا توضیح دقیقا چه بازاریابی وابسته است، چه چیزی برای موفقیت لازم است
و چگونه شما می توانید یک بازاریاب وابسته موفق نیز شوید.

بازاریابی وابسته یک نوع از بازاریابی مبتنی بر عملکرد است که در آن یک کسب و کار یک یا چند وابسته
برای هر بازدید کننده یا مشتری به ارمغان می آورد از طریق تلاش های بازاریابی وابسته خود.

بازاریابی تلفنی چیست و چگونه یک شروع شگفت انگیز داشته باشیم

بازاریابی وابسته برای مبتدیان

بنابراین، بازاریابی وابسته چیست؟ خوب، این توصیه توصیه محصولات یا خدمات شرکت به مشتریان بالقوه است،
تولید فروش و به دست آوردن یک کمیسیون در عوض.

روند بازاریابی وابسته معمولا شامل چهار طرف است: وب سایت وابسته، شبکه وابسته، تبلیغ کننده و خریدار.

بسیاری از مبتدیان این گیج کننده را پیدا می کنند اما نیازی به آن نیست. بگذارید در شرایط عام صحبت کنم.

 

شبکه وابسته

شبکه وابسته، یک کوکی ردیابی را در مرورگر خریدار، هنگامی که از یک وب سایت تبلیغاتی بازدید می کند،
در نتیجه کلیک بر روی پیوند وابسته در وب سایت وابسته، رها می کند. آنها به طور موثر چسب است که
بازاریابی وابسته را ممکن می سازد و آنها بچه هایی هستند که پرداخت شما را برای شما ارسال می کنند.
ساختار

صنعت دارای چهار بازیکن اصلی است:

بازرگان (همچنین به عنوان خرده فروش یا نام تجاری شناخته می شود)
شبکه (که حاوی پیشنهادات مربوط به وابسته به انتخاب است و همچنین مراقبت از پرداخت)
ناشر (همچنین به عنوان “وابسته” شناخته می شود)
مشتری

بازار در پیچیدگی رشد کرده است و منجر به ظهور سطوح ثانویه بازیکنان، از جمله آژانس های مدیریت
وابسته، شرکت های فوق العاده و فروشندگان حرفه ای ثالث می شود.

مطلب مرتبط
بازاریابی صنعتی چیست و چگونه میتوان در آن پیروز شد

بازاریابی وابسته به برخی از روش های بازاریابی اینترنتی همپوشانی دارد، زیرا وابستگان اغلب از روش های
تبلیغاتی منظم استفاده می کنند.

این روش ها عبارتند از: جستجوگر موتور جستجوگر ارشد (SEO)، بازاریابی موتور جستجوگر (PPC – Pay Per Click)،
بازاریابی پست الکترونیکی، بازاریابی محتوا و (در بعضی معنا) تبلیغ تبلیغات.

از سوی دیگر، وابستگان گاهی از تکنیک های ارتدوکس کمتر استفاده می کنند، مانند نظرسنجی از
محصولات یا خدمات ارائه شده توسط یک شریک.

بازاریابی وابسته معمولا با بازاریابی ارجاعی اشتباه گرفته می شود، زیرا هر دو فرم بازاریابی از اشخاص ثالث برای هدایت فروش به خرده فروش استفاده می کنند.

با این حال، دو نوع بازاریابی متفاوت است: چگونه در فروش به فروش رسیده اند، در حالی که بازاریابی وابسته
صرفا بر انگیزه های مالی متکی است، در حالی که بازاریابی ارجاع بیشتر به اعتماد و روابط شخصی متکی است.

بازاریابی وابسته توسط تبلیغ کنندگان اغلب نادیده گرفته می شود. در حالی که موتورهای جستجو،
پست الکترونیکی و سندیکای وب سایت توجه زیادی به خرده فروشان آنلاین را جذب می کنند،
بازاریابی وابسته دارای نمایه بسیار پایین تر است. با این حال، وابستگان همچنان نقش مهمی در استراتژی
های بازاریابی خرده فروشان الکترونیکی ایفا می کنند

تعیین محل برنامه های وابسته

همکاری در فروش

سه راه اصلی برای تعیین برنامه های مرتبط با یک وب سایت هدف وجود دارد:

دایرکتوری برنامه های وابسته
شبکه های وابسته به شبکه های بزرگ که پلت فرم را برای ده ها یا حتی صدها تبلیغ کننده فراهم می کنند
هدف وب سایت خود. (وب سایت هایی که برنامه های وابسته را ارائه می دهند اغلب لینک هایی با عنوان “برنامه وابسته”، “وابسته ها”، “برنامه ارجاع” یا “وب مسترها” معمولا در قسمت پایین یا “درباره” بخش وب سایت وجود دارد.)

اگر مکان های فوق اطلاعات مربوط به وابستگان را ارائه ندهند، ممکن است یک برنامه وابسته غیر عمومی
وجود داشته باشد. با استفاده از یکی از روشهای همبستگی معمول وب سایت، ممکن است
سرنخی درباره شبکه وابسته ارائه شود. روش قطعی برای یافتن این اطلاعات، مستقیما با صاحب
وبسایت ارتباط برقرار می کند اگر یک روش تماس وجود دارد.

مطلب مرتبط
بازاریابی خرید چیست و چگونه میتوان از آن استفاده کرد

چقدر می توانید از بازاریابی وابسته کسب کنید؟

این سوال یک قطعه رشته چقدر طول می کشد؟ درآمد شما به عنوان یک
وابسته مبتدی بر تعداد زیادی عوامل بستگی دارد:

کارایی و قابلیت اطمینان شبکه وابسته ای که با آن کار می کنید.
سطوح کمیسیون و نرخ تبدیل تبلیغاتی که با آن کار می کنید.
سطح تعهد شما.
عمق دانش و تمایل شما برای یادگیری همه چیز در مورد طاقچه خود را برای موفقیت.

شبکه ها و کمیسیون ها به طور گسترده ای متفاوتند. وابستگان جدید می توانند بیش از یک سال طول بکشد
تا اولین فروش خود را انجام دهند، اما با آموزش صحیح (که FreeNice فراهم می کند به صورت رایگان) و پایداری،
شما می توانید هر چیزی بین 5 تا 100 دلار برای هر محصول از محصولات در شبکه ما به دست آورید!

آسان است که ببینید چگونه این می تواند به برخی از درآمد قابل توجهی را اضافه کنید.

بعضی از شرکت های بزرگ ما بیش از 8000 دلار در هفته کسب می کنند! چه کسی
باید Walter White زمانی که شما می توانید اینقدر قانونی، آنلاین، از هر نقطه از جهان کسب کنید؟

7 دلیل که چرا بسیاری از مردم در بازاریابی وابسته تلاش می کنند و موفق می شوند

1-بیش از حد بسیاری از مردم در بازاریابی وابسته از طریق جاه طلبی های دیوانه مانند رویایی شروع
به فروش 20،000 پوند در سال اول خود و پس از 12 ماه می توانند از کار خود خارج شوند.

در حالی که از لحاظ فنی امکان دارد این اتفاق بیفتد، معمول نیست.

2-آیا شما متخصص در بهینه سازی تبدیل، مراحل فروش، SEO، ساخت وب سایت،
copywriting و proofreading هستید؟ اگر چنین است، شما شانس بیشتری نسبت به اکثر تازه واردین دارید.
احتمالا، اگر شما فقط در مورد بازاریابی وابسته شنیده اید، هنوز تمام یا حتی هر یک از این مهارت ها را ندارید.
در این مورد، برای حمل و نقل طولانی مدت قراردادن. این کار زمان می برد، اما شما به آنجا خواهید رسید
تا زمانی که در طول راه از دست ندهید!

مطلب مرتبط
بازاریابی درونگرا یا ربایشی چیست و راز کسب درآمد بیتشر از آن

صبر و شکیبایی در بازاریابی وابسته

همکاری در فروش

3-عدم صبر، یکی از دلایلی است که شرکت های وابسته به آن در تلاش های خود شکست خورده اند.
سایت خود را بسازید و روی آن بنویسید. هر روز فقط یک ساعت می تواند همه چیز باشد که می توانید
با آن شروع کنید، اما صبور باشید و فرصت بدهید. همه چیز به آنهایی می رسد که صبور هستند.

4-فقدان محتوای با کیفیت، مانع دیگری برای بسیاری از وابستگان جدید است. محتوای عمومی
شما باید به شدت مرتبط و با کیفیت عالی باشد.

5-آیا می خواهید محصولات بدن سازی را ارتقا دهید،
اما درباره بدنسازی چیزی نمی دانید؟

استخدام یک نویسنده، تبدیل به یک متخصص و یا یک طاقچه های مختلف
را انتخاب کنید! هیچ چیزی در این میان وجود ندارد.

6-تلاش برای بریدن گوشه ها با روش های بازاریابی، هیچ یک از بازاریابی وابسته است. با بریدن گوشه ها،
ما به طور خاص درباره کلاه سیاه صحبت می کنیم.

7-توسط گوگل ممنوع شده و وقت خود را برای ایجاد یک سایت جدید صرف خواهید کرد. از اشتباهات
خود یاد نگیرید، یاد بگیرید در حال حاضر.

SEO Blackhat فقط یک سایت خراب است. گوگل شما را شکار خواهد کرد و شما را مجازات خواهد کرد!

موفقیت در بازاریابی وابسته

تبلیغ کردن محصولات مناسب یک مسئله رایج با وابستگان تازه کار است. آیا محصولی را که از طریق یک وب سایت
تبلیغ می کنید خریداری می کنید؟

در مورد آن فکر کنید شما می توانید نمایندگی Ford را در وب سایت خود تبلیغ کنید تا زمانی
که گاوها به خانه برسند، اما هر کس به طور جدی یک خودرو با نام تجاری جدید را از طریق یک وب سایت
بدون بازدید از گاراژ خریداری می کند؟

فکر نمیکنم اتومبیل ها، خانه ها، سالن های عروسی، عطر و یا سگ ها را به صورت آنلاین نگذارید.
آیا محصولات بازار در واقع از یک وب سایت بدون دیدن آنها در گوشت خرید خواهد کرد؟

بسیاری از شرکت های وابسته به تلاش برای به دست آوردن سود به اندازه کافی از فروش آنها را
به آنها اجازه می دهد که دوباره به این پول به محتوای بیشتر و یا بازاریابی.

مطلب مرتبط
بازاریابی محتوا در فروش بیشتر چه تاثیری دارد؟

هنگامی که شما یک محصول را پیدا می کنید که مردم می توانند آن را خریداری کنند و آنلاین خرید کنند،
اطمینان حاصل کنید که در هر فروش به طور کافی کمیسیون ارائه می دهد تا ارزش آن را داشته باشد.

در ترویج لامپها برای سود 1٪ در هر فروش معنای کمی وجود دارد.

فروش در بازاریابی وابسته

در همان زمان، برای یک تبلیغ کننده که یک دوره کوکی طولانی را ارائه می دهد، بروید. اگر این
لامپ ها با یک دوره کوکی 24 ساعته به فروش برسد، شما می توانید کاملا سالم و سالم باشید.

بیش از حد خیلی زود است برای شروع از یک وب سایت استفاده کنید. از نیش های جدید براق نگران نباشید.
این فقط تلاش های شما را تضعیف می کند.

این کاملا اتلاف وقت نیست که ساعتها را صرف تحقیق در مورد بهترین شیوه برای ورود به آن بکنیم.
کمیسیون، کوکی ها، محصول و حتی وب سایت تبلیغ کننده باید همه چیز عالی باشد.

آخرین چیزی که می خواهید انجام دهید این است که پول خود را در ایجاد سایت
خود صرف کنید تا بازدیدکنندگان را به یک سایت تبلیغاتی که به سختی یک فروش واحد را تبدیل می کند، ارسال کنید.

آیا شما از سایت تبلیغ کننده خریداری می کنید؟ سوال همه چیز را قبل از صرف
یک پنی در ساخت سایت جدید خود.

بازاریابی وابسته را انتخاب کنید

اولین چیزها اول، یک طاقچه را انتخاب کنید. شما باید چیزهایی را انتخاب کنید که به شما
علاقه مند باشد، یاد بگیرند و یا قادر به پرداخت شخص دیگری نباشید.

هزینه های بالقوه را قبل از تحقق چیزی که کاملا چیزی درباره آن می دانید، بررسی کنید.
یکی دیگر از جنبه های مهم این است که اطمینان حاصل شود که این یک شغل سودآور برای کار است.

نیاز به فراوانی محصولات برای ترویج وجود دارد و سطوح کمیسیون باید به اندازه کافی
قابل توجه باشد تا هر زمان که فروش صورت می گیرد، سود خوبی به دست آورید .

 

 

گردآوری شده : moreniche , wikipedia

برنامه نویس و طراح وب. سه سال که در زمینه وردپرس فعالیت میکنم. دیجیتال مارکتینگ رو مثل یک گیم دوست دارم. عاشق و علاقه مند به مبحث تست نفوذ. در حال رشد و توسعه در زمینه های فوق.

دوست داری نظر بدی؟

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برو بالا